RS4 Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Nå er tiden kommet, og jeg er i kjøper stolen Er på jakt etter en BMW M5 -08/09, enten E60 eller E61(greier ikke å velge, så da går det på utstyr/km/stand på bilen jeg finner). Må være med utstyr som, 752 Induvidual Lydsystem, stolene med nakkestøtte(det som kan justeres på og får støtte rund hode) og siste CIC. Mener dette kom i fra midt 2008 til 2009 en gang. Km bør ikke være over 70-80000km. Ellers så er dem spekket med det meste utstyret, så en trenger vel ikke ramse opp resten... Farge utvendig, ikke fult så viktig, men kun mørkt skinninteriør. Så, vet dere om en slik bil? I utlandet eller her hjemme? Jeg setter MEGET pris på deres meninger, uansett hva det er(bare det er om BMW og masse hk )
Mr Mykland Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 http://www.rige-bil.no/brukt-bil-til-sa ... stiansand/ Kunne dette vært noe?
Mr Mykland Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Får ikke opp bilen på den linken, men visst du søker på bensin så finner du en m5
BmwM46 Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 http://pal.finn.no/pal/car1/car/used/ob ... e=40591414 Det er denne du skulle frem til Mr Mykland?
RS4 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Ja, har sett litt på den(via finn.no), men synes det manglet det lille ekstra. Som det jeg beskrev i første post. Kikker litt videre, og litt i utlandet.
E34Stvg Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... =EstateCar
Reef89 Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Har du ennå ikke kjøpt deg M5?? Er jo flere år siden jeg svarte deg her inne på noen spørsmål da du skulle kjøpe deg M5
Clevion Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Kom ikke M5 med kun et utstyrsnivå, ala alt? Uansett, vis du skal ha deg E60 her i Norge, så får du ikke noe nyere enn 2006, probably 2007 eller 2008 vis du velger touring, men jeg syns ikke Touring er noe særlig stas som en såpass bil fra BMW. Jeg ville hatt Sedan, helt klart. Så gå for E60en, uten tvil en bil som vekker oppsikt, med en av verdens nydeligste motorlyder
RS4 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 Har du ennå ikke kjøpt deg M5??Er jo flere år siden jeg svarte deg her inne på noen spørsmål da du skulle kjøpe deg M5 Hehe, jo. Men skulle selge rs4 bilen min først. Og nå er det gjort. Første gangen jeg skulle selge rs4 så fikk jeg turbo havari, fikset for en god del penger. Beholdt bilen en stund til. Så nå skal jeg kjøpe en M5.
awt Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Kom ikke M5 med kun et utstyrsnivå, ala alt? Uansett, vis du skal ha deg E60 her i Norge, så får du ikke noe nyere enn 2006, probably 2007 eller 2008 vis du velger touring, men jeg syns ikke Touring er noe særlig stas som en såpass bil fra BMW. Jeg ville hatt Sedan, helt klart. Så gå for E60en, uten tvil en bil som vekker oppsikt, med en av verdens nydeligste motorlyder Det er noe mer standardutsyr på en M5 ja, men det aller meste er fortsatt ekstrautstyr. Spesielt når det kommer til tekniske ting. Hvorfor får man ikke sedan nyere enn 2006? Man fikk M5 sedan etter dette også, og de finnes også noen av i Norge, selv om det er litt lengre mellom de.
Clevion Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Kom ikke M5 med kun et utstyrsnivå, ala alt? Uansett, vis du skal ha deg E60 her i Norge, så får du ikke noe nyere enn 2006, probably 2007 eller 2008 vis du velger touring, men jeg syns ikke Touring er noe særlig stas som en såpass bil fra BMW. Jeg ville hatt Sedan, helt klart. Så gå for E60en, uten tvil en bil som vekker oppsikt, med en av verdens nydeligste motorlyder Det er noe mer standardutsyr på en M5 ja, men det aller meste er fortsatt ekstrautstyr. Spesielt når det kommer til tekniske ting. Hvorfor får man ikke sedan nyere enn 2006? Man fikk M5 sedan etter dette også, og de finnes også noen av i Norge, selv om det er litt lengre mellom de. Klart de finnes, men de er i fåtall. Jeg er støtt og stadig inne og ser på M5, både etter E60 som er nyere enn 2005/2006, aldri sett noen Sedaner som er 2008 eller nyere, også gjerne E39 M5er, ikke sett en som er over 2001 enda tror jeg heller. Det jeg tenkte på med ekstrautstyr og standard, var det at man får alt i et når man kjøper en M5, at de liksom er identiske når det kommer til utstyr, siden bilen er såpass dyr, men det var vel kanskje mulig og peke ut det og det, men ikke det andre
awt Skrevet Juni 25, 2013 Skrevet Juni 25, 2013 Det er faktisk ikke så veldig lenge siden det var en sølvgrå 2008-modell e60 tilsalgs her til lands, men jeg er enig i at de ikke er hverdagskost i forhold til de tidligere modellene. M5 har bedre seter, bedre anlegg og litt sånn fra fabrikk, men ellers må man krysse av her på lik linje som med resten av modellene. De som kjøpte M5 ny hadde derimot gjerne litt mer kryss enn de som handlet 520d.
RS4 Skrevet Juni 25, 2013 Forfatter Skrevet Juni 25, 2013 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-m5-alpina-b5-s-touring-switch-tronic-voll-sindelfingen/180182062.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=46&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=80000&categories=Limousine&categories=EstateCar Ja, har sett på den og. Men den har ikke ratt giring Og den har det nest gamle anlegget. Har sett litt på denne http://www.mobile24.no/details.htm?id=1 ... =〈=nor Denne har alt jeg ønsker meg(hadde denne og vært i sedan, hadde jeg virkelig slitt med å ikke kjøpe den ) Men skulle ønsket den kom under 1million... MEN ellers ja, det liksom mer av touring, enn sedan, og spesielt til når det er snakk om ekstra utstyr, da er touring utgavene MYE mer generelt utstyrt. Tro meg, jeg har sett etter mange M5`er, har til gode å se en nyere(-08/09) sedan som har like mye utstyr som touring`ene her. Så om det er touring, eller sedan kommer det ann på utstyrs nivået, km stand og alder(men det gjør det vel med alt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå