Helleberg Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Nye bilen, skal få lagt opp noen grommere bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 digger den fangerene+ leppa <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Tøff bil. Bare få bytta ut den diffusoren til m3 så er den enda finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 digger den fangerene+ leppa <3 Takk for det Tøff bil. Bare få bytta ut den diffusoren til m3 så er den enda finere Takk Men hvor finns det, M3 diffusor som passer denne fangeren? Også har jeg lyst på noen andre felger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Dette er en diffusor som vil kle eksosen godt http://www.ebay.com/itm/M3-CSL-Look-Dif ... 3a65fe2729 Ser litt rart ut når eksosen ligger under diffusoren. Fin bil forresten, tøft med M3 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Pen bil dette her. Ser rå ut med den fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Pen bil Men jeg tror jeg ville sotet forlyktene også, evt. roet ned blinklysene foran litt. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 digger den fangerene+ leppa <3 Takk for det Tøff bil. Bare få bytta ut den diffusoren til m3 så er den enda finere Takk Men hvor finns det, M3 diffusor som passer denne fangeren? Også har jeg lyst på noen andre felger da Schmiedmann selger også den diffusoren. http://www.schmiedmann.no/no/bmw-e46/19 ... IN46MTEVO3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Dette er en diffusor som vil kle eksosen godt http://www.ebay.com/itm/M3-CSL-Look-Dif ... 3a65fe2729 Ser litt rart ut når eksosen ligger under diffusoren. Fin bil forresten, tøft med M3 touring. Det må bli neste oppgradering Takk for det;) Pen bil dette her. Ser rå ut med den fronten. Takk Pen bil Men jeg tror jeg ville sotet forlyktene også, evt. roet ned blinklysene foran litt. Hehe. Takk Tror det er bildet spm gjør at det ser sånn ut, ikke sota blinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Denne var tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Denne var tøff Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Hva tenker dere om breie 17" på denne med strekk? Blir de for små? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jepp! Tilogmed 18" er i grenseland på E46, 19" er helt topp Da får du den fortsatt lav samtidig som den er lav i buene, uten at den er umulig lav helt under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Siden det står et m3 emblem på hekken regner jeg med at stemmer med det som er under panseret? 17" er tøft på E46, men da må man kjøre litt lavere enn det som brukbart 18" derimot er perfekt! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Jepp! Tilogmed 18" er i grenseland på E46, 19" er helt topp Da får du den fortsatt lav samtidig som den er lav i buene, uten at den er umulig lav helt under. Ser den, men det er bare det at det subber litt her og der når man kjører litt aktivt, og vil få vekk det. Skal selvfølgelig ha noen egne hjul til bane, men vil uansett ha bort subbinga ved hverdagskjøring uten å kjøre offroad mode Siden det står et m3 emblem på hekken regner jeg med at stemmer med det som er under panseret? 17" er tøft på E46, men da må man kjøre litt lavere enn det som brukbart 18" derimot er perfekt! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Komplett 2003 M3 med 129.000km bak seg Tror18" med litt strekk høres ut som veien da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå