Gå til innhold

E46 Del 1

Share

Anbefalte innlegg

digger den fangerene+ leppa <3

Takk for det :)

Tøff bil. Bare få bytta ut den diffusoren til m3 så er den enda finere :)

Takk :) Men hvor finns det, M3 diffusor som passer denne fangeren? Også har jeg lyst på noen andre felger da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en diffusor som vil kle eksosen godt :)

http://www.ebay.com/itm/M3-CSL-Look-Dif ... 3a65fe2729

Ser litt rart ut når eksosen ligger under diffusoren. Fin bil forresten, tøft med M3 touring. :)

Det må bli neste oppgradering :D

Takk for det;)

Pen bil dette her. Ser rå ut med den fronten.

Takk ;)

Pen bil :D

Men jeg tror jeg ville sotet forlyktene også, evt. roet ned blinklysene foran litt. Hehe.

Takk :) Tror det er bildet spm gjør at det ser sånn ut, ikke sota blinkere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det står et m3 emblem på hekken regner jeg med at stemmer med det som er under panseret? :) 17" er tøft på E46, men da må man kjøre litt lavere enn det som brukbart :P 18" derimot er perfekt!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Tilogmed 18" er i grenseland på E46, 19" er helt topp :) Da får du den fortsatt lav samtidig som den er lav i buene, uten at den er umulig lav helt under.

Ser den, men det er bare det at det subber litt her og der når man kjører litt aktivt, og vil få vekk det. Skal selvfølgelig ha noen egne hjul til bane, men vil uansett ha bort subbinga ved hverdagskjøring uten å kjøre offroad mode ;)

Siden det står et m3 emblem på hekken regner jeg med at stemmer med det som er under panseret? :) 17" er tøft på E46, men da må man kjøre litt lavere enn det som brukbart :P 18" derimot er perfekt!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Komplett 2003 M3 med 129.000km bak seg :D Tror18" med litt strekk høres ut som veien da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...