Gjest Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Det var vel din som var i sørlandsparken på banen idag? rå bil! Og bra kjørt [emoji2] Sent from my Iphone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 Det var vel din som var i sørlandsparken på banen idag? rå bil! Og bra kjørt [emoji2] Sent from my Iphone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 feet det var noen som syntes det var ikke helt sikker på de kumlokket der, så satsa ikke alverdens. merkelig nokk røyk ac reima påvei hjem men alt i alt en gøy første tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 neste gang det blir ut på banen må jeg ha bedre sperre og muligens annen utveksling på diff men her er en liten håndfull bilder som dama tok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 feet det var noen som syntes det var ikke helt sikker på de kumlokket der, så satsa ikke alverdens. merkelig nokk røyk ac reima påvei hjem men alt i alt en gøy første tur folk jubla og klappa når du kom rundt siste svingen, så trur ikkje eg var den einaste som likte det eg såg va råå lyd i den bilen haha, sånn som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 folk jubla og klappa når du kom rundt siste svingen, så trur ikkje eg var den einaste som likte det eg såg va råå lyd i den bilen haha, sånn som skjer ja den siste svingen var den absolutt letteste, gikk perfekt følte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 blir det oppgradering av diff nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 19, 2015 Forfatter Share Skrevet April 19, 2015 blir lettere utveksling og noe ombyggings kitt til sperra da jeg ikke vil kjøre på sveist sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 19, 2015 Share Skrevet April 19, 2015 ikke dumt ikke dumt! hvordan utveksling er det på den per dags dato?og hvor mye mer sperre tenker du? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 ikke dumt ikke dumt! hvordan utveksling er det på den per dags dato? og hvor mye mer sperre tenker du? ^^ Nå er utvekslingen 3.15 og 25% sperre, men tenker 3.45 eller høyere og 60% sperre Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Bra kjørt og meget fin farge i virkeligheten kjør på med sperrediff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Bra kjørt og meget fin farge i virkeligheten kjør på med sperrediff !Takktakk litt skummelt å være den eneste underdogen, masse publikum, og der alle er ribba, hydraulisk brekk osv, men jeg var den eneste som kjørte hjem i egen bil ^^ ac reima røyk påvei hjem, kjørte forsiktig så det gikk greit, men etter jeg inspiserte bilen i dag fant jeg ut at radiatoren ikke var helt tett. Vurderer en alu radiator sammens med diff og sperrekit Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 høres ut som gode planer dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 20, 2015 Share Skrevet April 20, 2015 Takktakk litt skummelt å være den eneste underdogen, masse publikum, og der alle er ribba, hydraulisk brekk osv, men jeg var den eneste som kjørte hjem i egen bil ^^ ac reima røyk påvei hjem, kjørte forsiktig så det gikk greit, men etter jeg inspiserte bilen i dag fant jeg ut at radiatoren ikke var helt tett. Vurderer en alu radiator sammens med diff og sperrekit Hehe ja jeg ser den. Men er kult at noen gjør det også Ble meget fristet til å gå på parkeringen og hente min. Men jeg får holde meg til en skikkelig driftbil er bygget ferdig så jeg ikke sliter i stykker konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 20, 2015 Forfatter Share Skrevet April 20, 2015 Hehe ja jeg ser den. Men er kult at noen gjør det også Ble meget fristet til å gå på parkeringen og hente min. Men jeg får holde meg til en skikkelig driftbil er bygget ferdig så jeg ikke sliter i stykker konebilen Høres bra ut ikke alle kan ha en DD/banebil combo [emoji14] Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå