willysgpw Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 DSC lampa mi lyser i bilen ,tatt diagnose og den sa styrevinkel kompensering (aktiv) Feilkode 97.Noen som vet hva dette er ?sensor? Bmw e39 2002mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Uten at jeg er 100% sikker så tror jeg det er en rimelig dyr del. Det har vært endel feil på den på E60/61 og der koster det flesk å bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willysgpw Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Selfølgelig!!!,er det en sensor?Bilen føles litt vinklete i svinger,ikke så fast som den var. Går kanskje an og få tak på brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Har dette noe å gjøre med "steering angle sensor"? Google it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Er da ikkje bare å svinge heilt til da stopper begge veier, Mens motor går på tomgang? Til høgre så venstre(samme ka vei du svinger først) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willysgpw Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Det prøvde jeg igår men lampen slukket ikke for det. Må vel være sensoren styrenheten eller pumpen.litt dyrt og bare prøve seg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willysgpw Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Få tatt en diagnose, det er en billig start, så du slepper og bare prøve deg fram, som du selv sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Det er ikke så uvanlig at både pumpa og sensor går i stykker. Men diagnose er veien å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willysgpw Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Har tatt diagnose skrev feilkoden i første spørsmål. Styrevinkel kompensering (aktiv)Feilkode 97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Hvilket program tok du diagnose med? Jeg har ikke sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Den koster rundt 2500,- og bytte på bertram bil med sensor. Men kan være annet som er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 Ta en diagnose på et verksted, kostet ikke meg mer enn 350kr, og da får du sansynlig svar på hva som er galt og hva det vill koste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå