ZhilleN Skrevet November 24, 2013 Forfatter Share Skrevet November 24, 2013 Da er bilen vinterlagret, kjøpte meg en volvo v70 ocean race, så nå står den trygt og godt over vintern og gleder seg til store forandringer til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Noen som har noen formening om en annen farge? Skal bytte begge bakskjermene bak, så har egentlig lyst på en annen farge, men klarer ikke og bestemme meg helt, tenkte på sinnaberot eller avus blau.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Noen som har noen formening om en annen farge? Skal bytte begge bakskjermene bak, så har egentlig lyst på en annen farge, men klarer ikke og bestemme meg helt, tenkte på sinnaberot eller avus blau.. Er du blitt helt gal? StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Er jo fargen som gjør denne bilen;) -Erik- og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Heter fargen din kun Dakargelb? Synes den ser så lys ut.. Jeg har Dakargelb II å synes den ser bedre ut, litt mattere i gulfargen. Men synes ikke du skal bytte farge.. Om jeg skulle ha gjort det ville jeg gått for BMW Imola Rot, eller BMW Estorill Blau. Jeg synes Estorill Blau er en nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Er ikke så lys i virkeligheten, synes fargen er grom, men føler at det blir litt mye med en så knall gul farge innimellom. Estoril blau var den jeg mente, litt svak for alpinhvit II også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Det er kjedelig.. Dakargelb er tøft hele dagen, både dakargelb 1 og dakaryellow 2 Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Ja, er jo ikke mange som har sedan i den fargen heller, ikke i Norge hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Behold behold behold!!! Dakargul er jo gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2013 Fargen beholdes, men en del forandring blir det til våren, kan gi et hint "army" :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Bra du beholder både bil & Farge! En får jo ikke en dritt for E36 sedan lenger, så er like greit å beholde de. Gir jo så mye kjøreglede! Hjelper minimalt på et hus budsjett i hvertfall Plasserte min i garasjen for vinteren jeg og Blir spennende å se hva du tenker når du sier army Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 7, 2013 Share Skrevet Desember 7, 2013 Bra dere setter de inn, jeg personlig har skodd min 3.0 med vintersko og kjører m3 på tredje vintersesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2013 Som sagt av deg Mexos så taper man bare på salg uabsett, så jeg beholder den nå, godt og tenke på at den står tørt og godt gjennom vinteren Hehe ja røper ikke veldig mye foreløpig, men vinga med klosser blir bestilt igjen og noen uvanlig hjul kommer også på Kan også nevne at den blir slept helt i bånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Handla felger idag Teaser : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Style 5 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå