lagunilla Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Sykt at jeg ikke har vist om det her før. Takker !
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Bruker den hver gang jeg kjører jeg. Test nr 8 er på med en gang.
lagunilla Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Siste spørsmål. Mulig jeg er litt dum og ikke forstår meg på det her, men prøver om igjen. La oss si jeg har Time, Range osv, får jeg opp en ekstra meny som f.eks Volt på lista eller må jeg gå inn på den menyen hver gang for å se?
Alpejohn Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Må gå inn i menye hver gang, med mindre du kjøper denne: http://www.car-solution.de/en/component ... t&Itemid=0
lagunilla Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Greit, da vet jeg det. Takker! Ble litt OT her da, men..
Sjøbuse Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Må ikke låse opp med kode hver gang da. Bare holde høyre knapp og gå til test nr du vil.
lagunilla Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Så man "låser opp" kun engang..? Kan dette låses tilbake?
Alpejohn Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Så man "låser opp" kun engang..? Kan dette låses tilbake? Om du tar strømmen en stund
Kvasi Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Hadde det vist litt for mye så hadde jeg ikke brydd meg så mye om det, men det viser jo alt for lite..
Kvasi Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 I første post skriver du vel motsatt? Det gjorde jeg jammen, unnskyld så meget
Silverboy Skrevet Juli 6, 2013 Skrevet Juli 6, 2013 Haha, men spørsmålet er jo det samme, kalibrering opp eller ned går jo på ett.. Men plutselig ble jo ditt gamle "argument" for å endre en fordel isteden for ulempe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå