wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Liker bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Liker bilen din Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Bare pøs på videre med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Takk for alle tilbakemeldinger Har vært på handlerunde i d siste, så her blir d rustfrie dører, nytt interiør, og litt annet småsnacks. Satser også på lavere og litt breiere i 2014. Her er et bilde jeg glemte å laste opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Grom bil du har,ufattelig hvor mye egentlig senk og hjul gjør på en bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 får lyst til å bytte jaguaren i en E38.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Flawless Men hva skjer med den stussen egentlig, lengre enn den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 får lyst til å bytte jaguaren i en E38.... Jeg sier gjør det ! Flawless Men hva skjer med den stussen egentlig, lengre enn den andre? Takk for d Hehe, har irritert meg over den. Tror ene eksosopphenget er blitt slapt... Blir iallefall fikset i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Dette går rett hjem hos meg hvertfall! Hekken på E38 er klart penest med eksosen hengendes innenfor fangeren, slik som din har. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Virkelig grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 21, 2013 Share Skrevet Desember 21, 2013 Dette går rett hjem hos meg hvertfall! Hekken på E38 er klart penest med eksosen hengendes innenfor fangeren, slik som din har. Er faktisk enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 På tide med en oppdatering her igjen Skulle jekke opp bilen min for ikke lenge side, og da forsvant begge jekkfestene på høyre side Det visste seg at forrige eier hadde prøvd å fikse rust i kanalen, og hadde gjort det dårlig... Så da måtte jeg bestemme meg om jeg skulle fikse alt av rust, eller kvitte meg med den... Det ble så jeg beholdt den Så nå er prosjekt rustfjerning og hellakkering i gang! Demonterer donordører Jaggu fan var d rust på de nye dørene også.... Tror dette må være det svakeste punktet på alle E38... Heldigvis mest bare overflaterust, så alt ble slipt bort Litt vanskelig å se, men det er bart metall her nå Mer demontering Demonterer dørene på bilen En ikke helt original høytaler montert i passasjerdør Og hva gjør vi når vi ikke får dørsiden til å passe igjen? Jo, vi limer den fast med noe svart guffe Ferdig ribbet Fant ut siden jeg skal bytte stoler, så sjekker jeg gulvet også... Så her blir det også litt sveising. Heldigvis bare på passasjersiden. Samtidig som alt dette vil originaldekoren bli lakkert i ny farge, så da måtte det også demonteres. Bilde av hvordan den ser ut nå Er det noe som kan/ bør gjøres nå når bilen er såpass i biter? Neste steget blir å skjære ut bitene som er rustet, og sveise in nye. Deretter skal de nye dørene på plass. Så blir det å gjøre bilen klar for lakkering Oppdateringer kommer etterhvert som det skjer noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Nydelig bil! Flott arbeid! Ser frem til flere oppdateringer Er noe spesielt med E38, meget flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Ligger ikke denne til salgs på finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå