Gå til innhold

Alpina B10 4.6 E39 - Alpina Biturbo E34 - E39 Individual*Atlantis* --Biturbo update Side 9


 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig flott bil:-)

Men jeg ville byttet listene rundt den til nye sorte:-)

Får se etterhvert om jeg skal det, må først få bilen til Norge(på vei nå). Men syntes det er pent med lakkerte lister jeg..

Ellers Tenker jeg prøve få tak i v8s spoiler da jeg syntes det ser veldig pent ut. Ellers blir det å montere dynavin spiller og fjerne jalla skjermen som sitter i bilen nå. Techno freaks disse japanerne :D

Et bilde av hvordan spoileren er

zin9gxsf8g925mlfqw3k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det ser bra ut med japan/usa luka også. Men ser liksom så "import" ut, om det gir noe mening :P

Beholder jo en del av orginaliteten og historien på en såppas spesiell bil som dette da. Ikke mange sånne biler på hjul i Norges land tipper jeg.

Tror ikke luka blir byttet, er jo litt kult med Japan/us luke. Og hører til bilens historie som sagt.

De Japanske skiltene er større enn de Norske us skiltene man kan få. Og får man godkjent med lite skilt bak får man jo Norske skilter i us størrelse, så må man dra og lage seg noen som er som prøveskilter størrelse!

Hadde det på en Toyota en gang ser ganske bra ut! Frontskiltplata blir byttet ut med euro skiltplate. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig flott bil:-)

Men jeg ville byttet listene rundt den til nye sorte:-)

Får se etterhvert om jeg skal det, må først få bilen til Norge(på vei nå). Men syntes det er pent med lakkerte lister jeg..

Ellers Tenker jeg prøve få tak i v8s spoiler da jeg syntes det ser veldig pent ut. Ellers blir det å montere dynavin spiller og fjerne jalla skjermen som sitter i bilen nå. Techno freaks disse japanerne :D

Et bilde av hvordan spoileren er

[ Bilde ]

V8s spoiler ligger på ebay! Jeg har sett på den! :D

Om jeg skulle byttet noe som helst, så hadde det desidert eneste blitt høyglans shadowline istedet for chrom. Evt edition exklusive-listene som bilen på bildet har, for å komplettere. Blir litt rart med chrom rundt rutene, og listene sorte/bilens farge.

Uansett, bilen er fet! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig flott bil:-)

Men jeg ville byttet listene rundt den til nye sorte:-)

Får se etterhvert om jeg skal det, må først få bilen til Norge(på vei nå). Men syntes det er pent med lakkerte lister jeg..

Ellers Tenker jeg prøve få tak i v8s spoiler da jeg syntes det ser veldig pent ut. Ellers blir det å montere dynavin spiller og fjerne jalla skjermen som sitter i bilen nå. Techno freaks disse japanerne :D

Et bilde av hvordan spoileren er

[ Bilde ]

V8s spoiler ligger på ebay! Jeg har sett på den! :D

Om jeg skulle byttet noe som helst, så hadde det desidert eneste blitt høyglans shadowline istedet for chrom. Evt edition exklusive-listene som bilen på bildet har, for å komplettere. Blir litt rart med chrom rundt rutene, og listene sorte/bilens farge.

Uansett, bilen er fet! 8)

Mulig det blir bytte til shadowline, da det virkelig er mye penere. Hadde det på 520 min, chrome passer dårlig i forhold...Men må først få bilen, så blir de tingene vurdert etter å ha sett den.

M5 din er også rå! Fargen du har på den er utrolig pen RS. Kan ikke jeg få noen hester av din til B10n? hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det blir bytte til shadowline, da det virkelig er mye penere. Hadde det på 520 min, chrome passer dårlig i forhold...Men må først få bilen, så blir de tingene vurdert etter å ha sett den.

M5 din er også rå! Fargen du har på den er utrolig pen RS. Kan ikke jeg få noen hester av din til B10n? hehe:D

Høyglans shadowline og Alpina-blau er den perfekte fargekombinasjon spør du meg.

Skal jeg bytte ut M5'en med noe lignende, så blir det en 03 V8S touring! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det blir bytte til shadowline, da det virkelig er mye penere. Hadde det på 520 min, chrome passer dårlig i forhold...Men må først få bilen, så blir de tingene vurdert etter å ha sett den.

M5 din er også rå! Fargen du har på den er utrolig pen RS. Kan ikke jeg få noen hester av din til B10n? hehe:D

Høyglans shadowline og Alpina-blau er den perfekte fargekombinasjon spør du meg.

Skal jeg bytte ut M5'en med noe lignende, så blir det en 03 V8S touring! :mrgreen:

Da ville denne vært perfekt! Eneste dakargule v8s touring produsert! :D

8me5krxw30en3ohi1qy4.jpg

cb0rrufstiztbjn2jxrv.jpg

w5jq3o3mzzyg0gkdvqtq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da ankom bilen havna på mandag. Var selvfølgelig tom for strøm etter 2 måneder på båt. Men ordnet seg, så man kom seg hjem.

Bilen er urolig hel og pen, helt uten rust!

Utrolig morsom bil med rå 8errr lyd, går ganske bra med sine 340hk! Ja m5 går bedre, men Alpina har mere sjel syntes jeg.

Her er noen flere bilder.

post-61034-0-88395600-1380224941_thumb.j

Utstyret på dashbordet er fjernet, samme skal skje med spilleren. Tenker montere Dynavin med Windows(Si ifra om du selger)

post-61034-0-93585400-1380224963_thumb.j

Sammen med B3 3.2 Touring i samme farge.

post-61034-0-51163300-1380224991_thumb.jpost-61034-0-30205400-1380225014_thumb.jpost-61034-0-56653100-1380225041_thumb.jpost-61034-0-35355000-1380225069_thumb.j

Sammen med Sigurde36 sin flotte e34 4.6, disse bilene har lik effekt. Men Sigurd sin finnes det færre av. Moro og se to 5serie alpina sammen. Vi kjørte til Bavaria for lansering av nye 4serie!

post-61034-0-32227900-1380225168_thumb.jpost-61034-0-62087900-1380225188_thumb.jpost-61034-0-29399200-1380225256_thumb.j

Samlet for 4serie lansering

post-61034-0-81486200-1380225277_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...