Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er enig i at de baklyktene er tøffere enn de hvite, oransje blinkere kler farga på bilen og carbonluka meeget bra :) Blir også gromt med D44, hvordan farge blir dem i?

Skrevet

Luka blir lakkert sammen med bilen, synest ikke det er mye pent med luka i carbon. Var bare slapp med lakk når vi ordna opp i passformen :P D44ene blir i bronse som de blir levert, tror det kan kle bilen godt. Veldig spent på å se det da jeg har valgt ganske lavt innpress. Venter bare på at GS skal få inn bakdekkene

Skrevet

Har en kollega med E46 sedan som har de samme D44-felgene :) Slir rett på den iallefall (med 5-serie-ish inpress) så tror det går bra!

Han kjører med greit strekk og justerbare camberarmer bak dog. Ingen subbing eller annet tull :)

Skrevet

Hehe, turte ikke si noe om at carbonluka burde vært samme farge som bilen om du skulle ha det sånn :P Så blir uten tvil mer rett når den blir i bilen farge ;)

Skrevet

Har en kollega med E46 sedan som har de samme D44-felgene :) Slir rett på den iallefall (med 5-serie-ish inpress) så tror det går bra!

Han kjører med greit strekk og justerbare camberarmer bak dog. Ingen subbing eller annet tull :)

Ahha, har sett veldig få E46 med disse felgene :o Er det den i sølv? Jeg skal ha 225/35 på 9,5" bak, så satser på at det er nok strekk. Vurderer også camberarmer bak selv, men bare for å få et par grader. Er ikke så glad i mye camber.

Hehe, turte ikke si noe om at carbonluka burde vært samme farge som bilen om du skulle ha det sånn :P Så blir uten tvil mer rett når den blir i bilen farge ;)

Må jo bare si dine meninger :P Jeg er alltid åpen for kritikk. Kjekt å høre hva andre synest :)

utrulig pen bil! :D følger med her! :D

Takk :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var hekken på plass å blir testet i helgen før demontering til lakk på mandag :D

Felgene fikk jeg også hentet. Testa framfelgene, men må vente litt da jeg ikke får dekk bak før på fredag eller mandag.

post-67996-0-85749000-1395268045_thumb.j

Skriker etter vask i dritt været!

post-67996-0-09825700-1395268059_thumb.j

Noen grader camber, vals og mer seng så er jeg fornøyd!

post-67996-0-33753200-1395268070_thumb.j

Skrevet

Da var stripping av bilen i gang og er veldig klar for lakk. Fått tatt av bakfanger, frontfanger, bakluke og lykter.

Alt utvendig som kan fjernes skal av untatt Dører og panser.

post-67996-0-83713400-1395451677_thumb.j

Var veldig tomt bak der.

post-67996-0-36556100-1395451682_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...