Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Luka blir lakkert sammen med bilen, synest ikke det er mye pent med luka i carbon. Var bare slapp med lakk når vi ordna opp i passformen :P D44ene blir i bronse som de blir levert, tror det kan kle bilen godt. Veldig spent på å se det da jeg har valgt ganske lavt innpress. Venter bare på at GS skal få inn bakdekkene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega med E46 sedan som har de samme D44-felgene :) Slir rett på den iallefall (med 5-serie-ish inpress) så tror det går bra!

Han kjører med greit strekk og justerbare camberarmer bak dog. Ingen subbing eller annet tull :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega med E46 sedan som har de samme D44-felgene :) Slir rett på den iallefall (med 5-serie-ish inpress) så tror det går bra!

Han kjører med greit strekk og justerbare camberarmer bak dog. Ingen subbing eller annet tull :)

Ahha, har sett veldig få E46 med disse felgene :o Er det den i sølv? Jeg skal ha 225/35 på 9,5" bak, så satser på at det er nok strekk. Vurderer også camberarmer bak selv, men bare for å få et par grader. Er ikke så glad i mye camber.

 

 

Hehe, turte ikke si noe om at carbonluka burde vært samme farge som bilen om du skulle ha det sånn :P Så blir uten tvil mer rett når den blir i bilen farge ;)

Må jo bare si dine meninger :P Jeg er alltid åpen for kritikk. Kjekt å høre hva andre synest :)

 

 

utrulig pen bil! :D følger med her! :D

 

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var hekken på plass å blir testet i helgen før demontering til lakk på mandag :D

Felgene fikk jeg også hentet. Testa framfelgene, men må vente litt da jeg ikke får dekk bak før på fredag eller mandag.

post-67996-0-85749000-1395268045_thumb.j

 

Skriker etter vask i dritt været!

post-67996-0-09825700-1395268059_thumb.j

 

Noen grader camber, vals og mer seng så er jeg fornøyd!

post-67996-0-33753200-1395268070_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var stripping av bilen i gang og er veldig klar for lakk. Fått tatt av bakfanger, frontfanger, bakluke og lykter.

Alt utvendig som kan fjernes skal av untatt Dører og panser.

post-67996-0-83713400-1395451677_thumb.j

 

Var veldig tomt bak der.

post-67996-0-36556100-1395451682_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...