Gå til innhold

Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!


 Share

Anbefalte innlegg

Planer om TS3 om en stund, og trenger da ny software til SMGen eller få det programert, som jeg tipper kommer på aaaaalt for mye i forhold til å bygge om.
Denne gang kjøpte jeg meg en kasse i bedre stand, å fiksa shiftpins før den går i bilen, sånn at den er smooth å fin fra starten av ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hvertfall ikke og ta den av da nei :P TS3 kittet er med lavkomp stempel, andre cammer osv.

Blir nok til at jeg finner med en billig 330/M54 motor og kjerne når den skal godkjennes igjen.

Usikker på om TS3 kommer før eller rett etter neste EU. Heftig pris på kittet, og tenker og få meg en LSD, grenrøyr og bigbrake kit fremme før den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS3 koster litt mer enn TS2 ja når du inklunderer cammene. Og det er bare oppgraderingskit til TS2.

LSD blir nok Mfactory sin Helical LSD. Grenrøyr har jeg ikke bestemmt meg for enda. Har sett litt på schmiedmann sitt sett. Greit pris og er grenrør og catter.

Bremser blir nok BMW Performance kittet hos ECS Tuning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey :) angående shmiedmann sitt kitt så får du akkuratt samme kittet på ebay til halve prisen :P om det er samme kvalitet veit jeg ikke oO
okey! :) sett flere folk som har brukt 1 serien sitt performance kittet bak hvis du ville ha bigbrake kitt der også :) eneste du måtte ha var vel adapter til de. og de må du vel få laga selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har planer om og foliere listene i bilen nå snart, men klarer ikke bestemme meg for en farge.

Siden M3 rattet er mørke går, så føler jeg at det må gjøres noe med resten også. Vill ikke bytte ut listene, da jeg vet det er endel verdi i de trelistene.

Derfor tenker jeg folie, men problemet er og finne noe som passer sammen med Cinnamon setene. Noen inspill  :)?
post-67996-0-49722300-1426275616_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort høyglans hadde funket bra med brun dash :P Men ville gått for børstet stål, eller noe i den duren.

Hvis du heller vil ha slike Titan Shadow, som jeg har (muligens de Ivrig86 tenker på), så kan jeg finne ebay-selgeren som skaffet nye, originale og "rimelige" lister til meg. Hehe

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne Frozen grey aktig som er i M3 feks? :)

 

Det er nok noe ala den det blir om jeg ikke finner noe annet spennende.

 

Sort høyglans hadde funket bra med brun dash :P Men ville gått for børstet stål, eller noe i den duren.

Hvis du heller vil ha slike Titan Shadow, som jeg har (muligens de Ivrig86 tenker på), så kan jeg finne ebay-selgeren som skaffet nye, originale og "rimelige" lister til meg. Hehe

 

Tenkte også litt på brushed alu, men etter litt googling så må jeg si at jeg ikke her helt fan av så lys farge på listene sammen med Cinnamon.

Jeg kjører nok bare folie i første omgang. Kjenner flere som jobber med det, så får gode priser. Så slipper jeg også å ha et sett med lister liggende (har ikke lyst å selge treet :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompis har e39 med m54b30 motor med ts3 kit, går godt den :) Kan anbefales. Koster noen kroner da..

 

Skal vell være 450hk i den.

 

Manuell kasse og sinter clutch der, tungt å kjøre med gitt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Stawky changed the title to Min Aegean Blå 330Ci ESS TS2 is BACK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...