Gå til innhold

Thomas BMW E21 & BMW E12!


Newgarden93
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

I dag fikk jeg endelig start på motoren! :) Godt å få bekreftet at motoren går som den skal :)  

 

Har bygget ferdig batteri feste og kobla alle ledninger i bagasjerommet i dag. Ble veldig fint å ryddig :) 

 

IMG_2910.JPG

Lagde en feste brakett til rele til bensin pumpa og sikringa på batteriet. Ble festa på venstre siden av batteriet. Ikke så lett å se på bilde.  

IMG_2912.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du original pumpe eller noe oppgradert? :)

Kanskje jeg skal flytte min også bak der :P

Hvor fikk du tak i viftene, og er det oem radiator?

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.10.2016 at 8.44, danskiii skrev:

Kjører du original pumpe eller noe oppgradert? :)

Kanskje jeg skal flytte min også bak der :P

Hvor fikk du tak i viftene, og er det oem radiator?

Kjører litt oppgradert bensinpumpe, men er bare en midlertidig løsning. Skal etter godkjenning fra BT bygge om med en liten surge tank i reservehjulsbrønn. Skal da bruke den pumpa jeg har til å mate surge tanken. Så skal jeg kjøre en bosch 044 pumpe frem til motoren. 

Viftene er 2x10" fra mishimoto, veldig fornøyd med de! 😄 Radiatoren er ny oem radiator fra E28 M5 :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Newgarden93 skrev:

Kjører litt oppgradert bensinpumpe, men er bare en midlertidig løsning. Skal etter godkjenning fra BT bygge om med en liten surge tank i reservehjulsbrønn. Skal da bruke den pumpa jeg har til å mate surge tanken. Så skal jeg kjøre en bosch 044 pumpe frem til motoren. 

Viftene er 2x10" fra mishimoto, veldig fornøyd med de! 😄 Radiatoren er ny oem radiator fra E28 M5 :) 

 

Etter godkjent motorbytte da?

Trenger vel ikke godkjenne å bygge surge tank? :) Skal du ha fuel cell også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12.10.2016 at 10.47, danskiii skrev:

Etter godkjent motorbytte da?

Trenger vel ikke godkjenne å bygge surge tank? :) Skal du ha fuel cell også kanskje?

Ja, trenger ikke det, men hjelper på godkjenninga at ting ikke ser så "Racing" ut :) skal bruke original tanken. 

Endret av Newgarden93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...