Newgarden93 Skrevet September 2, 2016 Forfatter Skrevet September 2, 2016 Var i Stavanger i dag å henta en M20B25 som har gått ca 55.000km. Det beste med det hele var at hu som eide den ga den bort gratis! Sitter AC pumpe på den også Maggi93 og danskiii reagerte på dette 2
RF91 Skrevet September 2, 2016 Skrevet September 2, 2016 Korleis i all verden kom du over eit slikt kupp?
bmwtussan Skrevet September 2, 2016 Skrevet September 2, 2016 Du som stakk av med denne ja. Lå lenge på finn gitt før noen tok den.
Newgarden93 Skrevet September 2, 2016 Forfatter Skrevet September 2, 2016 Har en kamerat som sitter å følger med på finn. Han var den første som ringte hu dama som eide dem hadde blitt nedringt i etter tid 😂
Newgarden93 Skrevet September 13, 2016 Forfatter Skrevet September 13, 2016 Da har jeg tatt en liten service på girkassa, bytta olje og smurt opp aksling og utløser armen+ lageret. Brukte Omega 690 Super EP girolje! 👍 Beste som finnes Bilde tatt før jeg smurte akslingen. Grom biler på verkstede i dag E12 og Ferrari f430 Maggi93 og Freakshow reagerte på dette 2
Newgarden93 Skrevet September 30, 2016 Forfatter Skrevet September 30, 2016 Fikk en pakke i dag blei 2 stk 10" vifter fra Mishimoto. Veldig fornøyd! Sliter med å få start på motoren, har holdt på noen kvelder uten lykkes har ikke gnist på plugge. Noen gode forslag?? Freakshow og danskiii reagerte på dette 2
Newgarden93 Skrevet Oktober 2, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2016 I dag fikk jeg endelig start på motoren! Godt å få bekreftet at motoren går som den skal Har bygget ferdig batteri feste og kobla alle ledninger i bagasjerommet i dag. Ble veldig fint å ryddig Lagde en feste brakett til rele til bensin pumpa og sikringa på batteriet. Ble festa på venstre siden av batteriet. Ikke så lett å se på bilde. danskiii og Thundercoil reagerte på dette 2
Thundercoil Skrevet Oktober 3, 2016 Skrevet Oktober 3, 2016 Gratulerer med oppstart Alltid en deilig følelse det.
danskiii Skrevet Oktober 3, 2016 Skrevet Oktober 3, 2016 (endret) Kjører du original pumpe eller noe oppgradert? Kanskje jeg skal flytte min også bak der Hvor fikk du tak i viftene, og er det oem radiator? Endret Oktober 3, 2016 av danskiii
Newgarden93 Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2016 On 3.10.2016 at 8.11, Thundercoil skrev: Gratulerer med oppstart Alltid en deilig følelse det. Ja, er en ubeskrivelig god følelse! 😁 Prøvde legge ut video men fikk ikke til.
Newgarden93 Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2016 On 3.10.2016 at 8.44, danskiii skrev: Kjører du original pumpe eller noe oppgradert? Kanskje jeg skal flytte min også bak der Hvor fikk du tak i viftene, og er det oem radiator? Kjører litt oppgradert bensinpumpe, men er bare en midlertidig løsning. Skal etter godkjenning fra BT bygge om med en liten surge tank i reservehjulsbrønn. Skal da bruke den pumpa jeg har til å mate surge tanken. Så skal jeg kjøre en bosch 044 pumpe frem til motoren. Viftene er 2x10" fra mishimoto, veldig fornøyd med de! 😄 Radiatoren er ny oem radiator fra E28 M5 danskiii reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Oktober 12, 2016 Skrevet Oktober 12, 2016 10 minutter siden, Newgarden93 skrev: Kjører litt oppgradert bensinpumpe, men er bare en midlertidig løsning. Skal etter godkjenning fra BT bygge om med en liten surge tank i reservehjulsbrønn. Skal da bruke den pumpa jeg har til å mate surge tanken. Så skal jeg kjøre en bosch 044 pumpe frem til motoren. Viftene er 2x10" fra mishimoto, veldig fornøyd med de! 😄 Radiatoren er ny oem radiator fra E28 M5 Etter godkjent motorbytte da? Trenger vel ikke godkjenne å bygge surge tank? Skal du ha fuel cell også kanskje?
Thundercoil Skrevet Oktober 12, 2016 Skrevet Oktober 12, 2016 47 minutter siden, Newgarden93 skrev: Ja, er en ubeskrivelig god følelse! 😁 Prøvde legge ut video men fikk ikke til. Sikkert best å laste opp til youtube og linke inn her. Hvert fall det jeg har gjort tidligere.
Newgarden93 Skrevet Oktober 12, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2016 (endret) On 12.10.2016 at 10.47, danskiii skrev: Etter godkjent motorbytte da? Trenger vel ikke godkjenne å bygge surge tank? Skal du ha fuel cell også kanskje? Ja, trenger ikke det, men hjelper på godkjenninga at ting ikke ser så "Racing" ut skal bruke original tanken. Endret Oktober 17, 2016 av Newgarden93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå