Newgarden93 Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Skrevet Januar 13, 2016 Snart ferdig med venstre hjulbue nå. Har fått tilbake bunnpanna fra vegard. Den ble veldig bra. Så har jeg montert servo og catch tank BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Januar 13, 2016 Forfatter Skrevet Januar 13, 2016 Lakka bunnpanna i dag Aluprimer. Svart motorlakk. BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Februar 2, 2016 Forfatter Skrevet Februar 2, 2016 (endret) På tide med en liten update! ? Da har jeg fått lakka motorrommet i svart. Ble ikke helt fornøyd, men det er bare midlertidig til jeg skal lakkere hele bilen når alt er ferdig bygget Monterte 28mm stabstag forran Endret Februar 6, 2016 av Newgarden93 BimmerAnders og Thundercoil reagerte på dette 2
Thundercoil Skrevet Februar 2, 2016 Skrevet Februar 2, 2016 Flott arbeid her! Stå på, ser veldig bra ut!
Newgarden93 Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Skrevet Februar 7, 2016 (endret) Kommer til å ta litt lengere tid mellom oppdateringene her siden jeg nå har starta i ny jobb som er i stavanger. Så er bare hjemme i helgene. Fått pussa og lakka noen deler i motorrommet! 😀 Bilde fra den nye jobben. Flymotormekaniker. Endret Februar 7, 2016 av Newgarden93 minim og Kjellsen reagerte på dette 2
Newgarden93 Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Skrevet Februar 10, 2016 Monterte nye bremserør her om dagen! Syns det ble veldig bra
Newgarden93 Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Skrevet Mars 31, 2016 Blir lite med oppdateringer siden jeg ikke får Tapatalk til å fungere. Etter Bimmers ble oppdater finner jeg ikke Bimmers på Tapatalk. Noen andre som sliter med det samme?
RF91 Skrevet April 1, 2016 Skrevet April 1, 2016 Tapatalk blei teke vekk no når bimmers blei oppdatert Newgarden93 reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet April 7, 2016 Forfatter Skrevet April 7, 2016 Har vert en stund siden sist innlegg. Har nå også montert stab stag bak. Fikk en pakke fra tyskland med senke fjærer fra H&R, som jeg skal ha på orginal fjærbeina har slipt og lakka fjærbeina så de ser bra ut til jeg skal på visning hos BT. Fått montert ferdig og på bilen bak. Venter på nye bremseskjold forran. Blitt litt forsinka med motoren. Venter på eksosbandasje til grenrøre. Grenrøre må monteres før motoren settes i. Ellers så tror jeg at bilen blir ferdig så jeg får prøvekjørt den i sommer Thundercoil reagerte på dette 1
bmwtussan Skrevet April 8, 2016 Skrevet April 8, 2016 Se der ja, fjærbeina ble bra når du fikk pusset og lakket de. Blir skikkelig grom denne når du blir ferdig med den.
Newgarden93 Skrevet April 10, 2016 Forfatter Skrevet April 10, 2016 Prøver å få gjort litt ver dag nå. Skal prøve å oppdatere her så mye jeg kan i dag fikk jeg montert toppdeksle med nye pakninger og muttrer Thundercoil, BimmerAnders og santho96 reagerte på dette 3
Newgarden93 Skrevet April 13, 2016 Forfatter Skrevet April 13, 2016 Fått på eksos bandasje i dag! Blir å montere grenrøra i mårra og kanskje løfte nedi motoren
Newgarden93 Skrevet April 17, 2016 Forfatter Skrevet April 17, 2016 I dag har jeg satt i motoren! 😀 Er det noen som vet hvor jeg kan koble på vacum til bremsekraftforsterkeren? Ser ikke ut som det er noe sted å koble den på. Michaelw og santho96 reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå