OrjanBmw Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 En av bilverdens største ikoner avgår med døden. Men den blir reinkarnert som BMW M4. Riktignok bare et tall, men alikavel synd, hva synd dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Nå virker ikke bildet ditt, men M3 forsvinner ikke, den forsvinner bare i 2-dørs-fom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 M3 er for meg en to dørs coupe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 M3 er for meg en to dørs coupe.... Enig. For meg vil det alltid være en 2-dørs sportscoupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 At de ikke beholdt cupé som 3 serie og brukte 4 serien på sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Det hadde jo bare blitt ulogisk. Både med tanke på 5- og 6-serie (og logikken med resten av modellbenevnelsene), og det at coupé alltid har vært hakket "over" sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Jeg syntes det er synd at dem ikke kan beholde den velkjente logoen "M3" det er på en måte historie som går rett i vasken, er jo trossalt BMW's stempel for sportslighet og kjøreglede som var/er en stor suksess! M4 er jo forsåvidt en grei erstatter, burde ha holdt seg til 3serie begynner og bli for mange "serier" i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Er vel kun for å distansere seg fra den "vanlige sedanen med masse hester"..og heller lansere M4 som en ren sportsbil... Og for å spe på modellrekka...Mercedes har jo enormt mange modeller (litt for mange egentlig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Da blir vel snart 1 serie cupé, 1 serie. og vanlig 1 serie full av dører blir 2 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Eller omvendt....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Det ville blitt ulogisk som AWT oppi sa. Så jeg tok motsatt her også. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Det ville blitt ulogisk som AWT oppi sa. Så jeg tok motsatt her også. Hehe Den er jo allerede på vei så http://www.autoexpress.co.uk/bmw/2-seri ... lease-date Dette blir nok en bil jeg kommer til å vurdere sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Det ville blitt ulogisk som AWT oppi sa. Så jeg tok motsatt her også. Hehe Nei? 1 serie: 3- og 5-dørs, "Concept Active Tourer". Neste gen. FWD. 2 serie: Cab, Coupe, Gran Coupe 3 serie: Sedan, Touring, Gran Turismo 4 serie: Cab, Coupe, Gran Coupe 5 serie: Sedan, Touring, Gran Turismo 6 serie: Cab, Coupe, Gran Coupe 7 serie: Sedan 8 serie: Coupe, Gran Coupe X1: SAV X2: SAC X3: SAV X4: SAC X5: SAV X6: SAC X7: SAV X8: SAC Man ser et klart og tydelig mønster med de nye modellseriene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juli 19, 2013 Share Skrevet Juli 19, 2013 Den er jo blitt stor som en gammel 7 serie så det er kanskje på tide med et større tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg syntes det er synd at dem ikke kan beholde den velkjente logoen "M3" det er på en måte historie som går rett i vasken, er jo trossalt BMW's stempel for sportslighet og kjøreglede som var/er en stor suksess! M4 er jo forsåvidt en grei erstatter, burde ha holdt seg til 3serie begynner og bli for mange "serier" i mine øyne... Enig med det du skriver, ///M3`n vil bli savnet. Når BMW skal fornye konseptet blir det ikke riktig å sette 3 tallet på modellen. Da hadde M3n blitt ødelagt synes jeg og det fortjener den ikke. Når forandringene blir "litt ut av konseptet" og designerne/BMW vil ha noe nytt, synes jeg BMW gjør det eneste riktige. Ny modell M4 På denne måten ødelegges ikke det gode ryktet og status som M3 har. Tvertimot den legendariske Sportspiln fra 80 tallet, øker sin status og Legenden "lever" videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå