Gå til innhold

Dette er en trist dag!

OrjanBmw
 Share

Anbefalte innlegg

Det hadde jo bare blitt ulogisk. Både med tanke på 5- og 6-serie (og logikken med resten av modellbenevnelsene), og det at coupé alltid har vært hakket "over" sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er synd at dem ikke kan beholde den velkjente logoen "M3" det er på en måte historie som går rett i vasken, er jo trossalt BMW's stempel for sportslighet og kjøreglede som var/er en stor suksess!

M4 er jo forsåvidt en grei erstatter, burde ha holdt seg til 3serie begynner og bli for mange "serier" i mine øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville blitt ulogisk som AWT oppi sa. Så jeg tok motsatt her også. Hehe

Nei?

1 serie: 3- og 5-dørs, "Concept Active Tourer". Neste gen. FWD.

2 serie: Cab, Coupe, Gran Coupe

3 serie: Sedan, Touring, Gran Turismo

4 serie: Cab, Coupe, Gran Coupe

5 serie: Sedan, Touring, Gran Turismo

6 serie: Cab, Coupe, Gran Coupe

7 serie: Sedan

8 serie: Coupe, Gran Coupe

X1: SAV

X2: SAC

X3: SAV

X4: SAC

X5: SAV

X6: SAC

X7: SAV

X8: SAC

Man ser et klart og tydelig mønster med de nye modellseriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er synd at dem ikke kan beholde den velkjente logoen "M3" det er på en måte historie som går rett i vasken, er jo trossalt BMW's stempel for sportslighet og kjøreglede som var/er en stor suksess!

M4 er jo forsåvidt en grei erstatter, burde ha holdt seg til 3serie begynner og bli for mange "serier" i mine øyne...

Enig med det du skriver, ///M3`n vil bli savnet. Når BMW skal fornye konseptet blir det ikke riktig å sette 3 tallet på modellen. Da hadde M3n blitt ødelagt synes jeg og det fortjener den ikke.

Når forandringene blir "litt ut av konseptet" og designerne/BMW vil ha noe nytt, synes jeg BMW gjør det eneste riktige. Ny modell M4 :)

På denne måten ødelegges ikke det gode ryktet og status som M3 har. Tvertimot den legendariske Sportspiln fra 80 tallet, øker sin status og Legenden "lever" videre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...