Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du snakker om mye du skal ha på denne BRZ'n din. Tror du også må skjønne at det er ganske strenge regler for hva man kan gjøre med en leasingbil. Så lenge det står Subaru på det du monterer så er det greit, men hvis det ikke gjør det så kan du glemme det! :P

Skrevet

Ja vet jo det, derfor jeg ikke kommer til å gjøre noe med den, evt om jeg leier fra subaru/bnh så må jeg se hvilke regler som gjelder da ;)

Skrevet

Jaja, men da får du skrive Subaru på alt du monterer :lol: Men bilen har blitt veldig bra, utrolig lite som skal til for at det skal bli bra :wink:

Skrevet

Da blir denne lagt ut for salg i morgen, kan linke til annonsen når den kommer ut, men de som har lest i tråden her vet vel litt om bilen alt ;) Den legges ut for 39 999,- Men pris kan diskuteres ved hurtig handel!

Her er noen av de siste bildene jeg tok av bilen ;)

DSC04372.JPG

DSC04373.JPG

20130903_213444.jpg

20130903_214949.jpg

Skrevet

Hvor kjøpte du panser-bh, og hvor mye kom det på? Ser det er en del som ikke liker den her inne, men er litt gira på å ha sånn på bilen når den er i vintermodus 8)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var bilen solgt, og overlevert ny eier!

Må si jeg har kost meg med bilen, selv om jeg ikke føler meg "hjemme" i e36.

Er nok litt mer 5'er-mann ;)

Skrevet

BRZ er ganske langt fra 5'er ja :P burde kanskje skrevet e39-mann istedet, for e36 blir litt for gammelt for meg, samt at det er veldig rart med liten bil, selv om BRZ er enda litt mindre :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...