ZhilleN Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Bytte med meg zunamiis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Du snakker om mye du skal ha på denne BRZ'n din. Tror du også må skjønne at det er ganske strenge regler for hva man kan gjøre med en leasingbil. Så lenge det står Subaru på det du monterer så er det greit, men hvis det ikke gjør det så kan du glemme det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Ja vet jo det, derfor jeg ikke kommer til å gjøre noe med den, evt om jeg leier fra subaru/bnh så må jeg se hvilke regler som gjelder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 28, 2013 Share Skrevet August 28, 2013 Jaja, men da får du skrive Subaru på alt du monterer Men bilen har blitt veldig bra, utrolig lite som skal til for at det skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Da blir denne lagt ut for salg i morgen, kan linke til annonsen når den kommer ut, men de som har lest i tråden her vet vel litt om bilen alt Den legges ut for 39 999,- Men pris kan diskuteres ved hurtig handel! Her er noen av de siste bildene jeg tok av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Pen e36, Skulle hatt Angeleyes ringer denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Da er annonsen ute http://www.finn.no/finn/car/used/object ... ditAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Så veldig bra ut i annonsen Går nok raskt Litt minus med automat men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Hadde det ikke vært for autflat så skulle jeg jaggu henta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Hvor kjøpte du panser-bh, og hvor mye kom det på? Ser det er en del som ikke liker den her inne, men er litt gira på å ha sånn på bilen når den er i vintermodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Går god for denne bilen. Jeg hadde den før Joakim. Godt eksemplar av E36, og tro det eller ei, denne motoren med automat funker helt greit i E36 karosseriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Da var bilen solgt, og overlevert ny eier! Må si jeg har kost meg med bilen, selv om jeg ikke føler meg "hjemme" i e36. Er nok litt mer 5'er-mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Da kommer du jo til å gli rett inn i BRZ da ja.. Hahaha. Er vel ganske langt i fra en 5er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 BRZ er ganske langt fra 5'er ja burde kanskje skrevet e39-mann istedet, for e36 blir litt for gammelt for meg, samt at det er veldig rart med liten bil, selv om BRZ er enda litt mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 hva om du har en 1997 e36...og en 1996 e39....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå