Gå til innhold

Tzunami's e36 DailyDriver *Solgt.*


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ligger veldige billige gt vinger på ebay da hehe... :D

Men tøff bruksbil blir det uansettt! ;)

Hehe :P ja hadde ikke vært feil ;) nå lakkeres frontfangeren aswespeak! gleder meg til å få den på :D

Ser jo ut til å bli bra den her også, og behold bh'n! :wink:

Ja, overrasket over hvor lite som skal til for å få en e36 kul :P im keeping it simple ;)

Ikke dårlig daily beater det her :), blir ikke feil med noen av de nevnte modsa heller, ble faktisk kul med org front, senk og panser bh :)

Gjorde seg med senk og bh'n ja ;) bare få på m3-fronten nå, så blir den lekker :)

Ser veldig bra ut denne :D men kan ikke koste på alt for mye da, du må fokusere på M5'n syntes jeg :P BH ftw!

Må ikke påkoste den for mye nei :P M5'n trenger jo ny clutch osv :P men jeg får ikke kjørt på e30meet eller noen andre treff fordi jeg ikke har skilt, og er ikke sikkert jeg får med meg gatebil pga ny jobb, så spørs hvor mye mer m5'n får kjørt seg på bane i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakken ble veldig mye bedre ja ;) tenkte å ta en enda bedre detailing til uka, sette den på støttebukker i garasjen og holde på over flere dager så jeg ikke stresser eller gå lei ;)

Da blir også m3fronten montert, sote frontlamper og nytt interiør montert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her ! Samme interiør som i Coupen min. :)

Bare å følge med når tzunami gjør ting han ikke kan :P

Sånne ting gjør at jeg savner E36 caben min :(

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Hadde ikke vært feil med cab i disse dager!

må vel bare følge med her også da mr :)

Ja, beveger meg ned på 3-serienivå så det blir spennende å se hvordan det går :P

E36 cab er ikke feil wicky ;)

Gleder meg til å se mere av brukshora de fremover nå Joachim :D du gjør jo alt det rette :D

Den blir nok i kjent tzunami-stil, denne som alle de andre, m-pakke og seeeeenk ;)

Sent from my Ess4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får følge med her jeg også da siden det er E36 :P

Går riktig retning her hvertfall :D

Ja, vurderte riegerstyling og er trappespoiler med noe fancy neonlys under, men fant ut at det skal m5'n få istedet ;):lol:

Følger med mister!

Tror du også lider av at du lurer deg selv. Du sier du ikke skal modde så mye men BARE vent og se ;) hahaha :P

Du mener det ja? :P du er nok ikke alene med å tro det, inkl. meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet man gjør noe riktig når "The right way, is my way" :D eller var det omvendt? :P

Har hatt litt ustabil kjølevæsketemp de siste dagene, helt sikkert fremprovosert av tropeværet vi har hatt i Oslo nå, så da tok jeg likesågodt en tur innom godtebutikken og kjøpte ny termostat, termostathuspakning og vannpumpe. Skal også få tak i tempføler og koble opp elektrisk vifte med rele og autobryter, et billigere og minst like bra, om ikke bedre alternativ enn viskosekoblingen, som uansett byttes da den begynner å bli syk.

Så da blir det litt skruing iløpet av uka:

Vannpumpe, termostat, vifte

M3 frontfanger

Trekke opp og bytte forstoler

trekke opp stoffbiten i dørpanelet i matchende skinn som delskinnstolene

Se hva som går ann å løse med baksete fra e46

Polere enda grundigere over hele bilen, og legge godt nytt lag med voks

Lagt om smalere dekk, og space ut litt, samt justere mer camber og finjustere høyde deretter

Med andre ord har jeg nok å gjøre fremover ;) og jeg som var lei å skru.. haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...