pure_stig Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 Ja jeg tror jeg prøver de 305 Hankook dekkene så går jeg for 25 / 30 dimensjon i stedet for 30 / 35. Hva blir riktig bredde foran om jeg går for 305 bak? 245 ? 255? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 255 pure_stig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Supert. Da tenker jeg at jeg sjanser på de 305 dekkene. Har også noen goodyear eagle f1 dekk på handa. 255/30/20. Erfaring med disse dekkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Der kan jeg ikke bidra med noe, med dekk valg. Av dekk er det kun Yokohama jeg har brukt i slik dim. Slitesterke, men støyer litt på "grov" asfalt. Anelse sporing første dagene etter sesongåpning, ellers bra! Men men, håper du blir fornøyd uansett hvilke dekk du kjøper, er greit med bra dekk når en først skal kjøpe slik dim. (Pris) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Ja dette er nye dekk eller svært lite brukte dekk. Prismessig havner jeg på 7-10.000,- for dekk så da bør dem være bra og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 Noen som har E61 som kan ta bilde av hvordan det ser ut på baksiden av tanklokket? Jeg sliter litt med tanklokket mitt nå. Det vil ikke åpne seg da jeg trykker det inn, så jeg må bruke et minibankkort for å dra det opp med. Den utløsermekanismen virker som den skal. Den trykker jeg inn og ut så den er i orden. Men jeg mistenker at det mangler noe på baksiden av tanklokket. Ser ikke ut til at jeg får presset tanklokket langt nok inn slik at utløsermekanismen virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Ingen som har hatt dette problemet? Jeg har bestilt ny utløsermekanisme. Prøver å bytte den for å se om det er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Ingen som har hatt dette problemet? Jeg har bestilt ny utløsermekanisme. Prøver å bytte den for å se om det er problemet. Jeg mistet den gummi greia som er uten på den utløsermekanismen, det ente med at jeg måtte bruke bankkort som deg. Har du noen bilder av av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Ja det er nettopp denne "gummigreia" jeg tror kanskje har blitt borte. Men vet ikke helt hvordan det egentlig skal se ut der. Skal se om jeg får knipset bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Gummibeskyttelsen på utløser sitter som den skal. Men skal det sitte noe gummi eller noe "tapp" på baksiden/innsiden av selv lokket ? Som skal presse inn utløsermekanisme? Ser ikke ut til at tanklokket går langt nok inn til å dytte inn utløser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Del 3 eller 7 du har bestilt? http://bmwfans.info/parts-catalog/E61N/Europe/525d-M57N2/L-N/oct2007/browse/bodywork/fill_in_flap/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Del 7 jeg har bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Oppdatering av tanklokk problemet : Byttet "triggern" / utløsermekanismen og nå er alt i orden igjen. Fahad, awt og axept reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2015 Må virkelig si at 305 er brede dekk!! Nesten litt skeptisk til å sette de på. Hehe. Får tro det går uten noe problemer. Da ble det 305/25/20 bak og 255/30/20 foran. Nå kan vår og påsketider komme. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hehe, er passelig breie ja! går helt fint, vil nok presse litt i innerskjermen bak ved montering, men bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå