pure_stig Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2016 Takk Takk! Skjer lite her om dagen da det er hussalg og nytt hus på gang PLUSS at jeg har kjøpt meg "ny" mc igjen som får en del oppmerksomhet nå for å bli klar til sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 herregud flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2016 Måtte knipse et bilde der den sto i sola.. Ikke stort som skjer da jeg igrunn er fornøyd med bilen, men avtagbart hengerfeste blir montert i løpet av neste uke tenker jeg. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 Ser fin ut! Men hva med å få inn en original Performance-grill som er blank svart og matcher resten av de sorte detaljene på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2016 Er det så stor forskjell på den og den jeg har idag ? Hvis så da er jeg vel nødt til å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 Jeg vil si ja. Den originale er blank sort, og tar seg mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2016 Hmm trodde ikke forskjellen var så stor. Hvor får jeg taki denne rimeligst da? Må jo bare ha den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 22, 2016 Share Skrevet Mai 22, 2016 Originalt (som jeg ville valgt, og forsåvidt har valgt) så er nok Koed billigst, men tror man finner de på eBay også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå