Gå til innhold

E36 Black & White

E3Sex
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...

Oi, den ble skikkelig lekker. Omtrent slik jeg har sett for meg min bimmer. Liker hvit med sort tak....

Kunne du skrivd litt mer om selve folieringen? Har planer om å lakke bilen selv, men kansje folie er ett bedre alternativ (pris er alltid ett problem :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Mtech plast, ellers så den meget tøff ut. :-)

Kommer muligens på Mtech front hvis bilen blir beholdt til neste sommersesong :)

Den ble fort veldig fin med felgene, lyktene og folieringen! Good job! =D
Takk! Er ikke så værst den E30n din heller! :)
Haha jasså så det er du som har drivi å skrudd i garasjene her på Nebbejordet. Lo godt av det infoskrivet samt de gangene folk beskyldte meg for å drive å skru i garasjene her. :P
Haha! Er meg ja, virker som noen folk ikke er helt fornøyd med skruinga i området, men det er vel bare å ikke bry seg om ;) ikke noe de skulle ha sagt ;) du som eide E34 touringen og den hvite E30en? Hadde jo parkeringa ved siden av i noen mnder :)
Oi, den ble skikkelig lekker. Omtrent slik jeg har sett for meg min bimmer. Liker hvit med sort tak....

Kunne du skrivd litt mer om selve folieringen? Har planer om å lakke bilen selv, men kansje folie er ett bedre alternativ (pris er alltid ett problem :P )

Takk! Har tenkt på denne farge komboen lenge så måtte bare gjennomføre det :) send PM med hva du lurer på, kan prøve å svare så godt jeg kan :)

hvordan er det med vasking/polering når man har foliert bilen?

Bilen er mye lettere å holde ren, har lagt på noen lag med Megs voks som gjør at den ikke trenger mer enn avspyling innimellom, må bare være flink med å tørke i kanter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fresht!! :D

Hadde gjort seg med mtechlister, spacer og mer senk ;)

Har veldig lyst på m-lister men må prioritere liiiitt :P blir mye bedre fitment med spacere til neste sesong :) er vel på det laveste foran nå, skal jeg gå lavere må jeg nok fjerne hjelpefjæra :) er såå elendige veier i oslo smaker nok asfalt sånn den er nu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...