[space] Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Kommer ikke på Valle likevel... Ble for mye planer denne helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Bilen skal selges nå på våren, og kan sees på Valle Hovin nå til helga. Bare ta kontakt før, eller på treffet. Kunne du lagd en annonse der du "oppsumerer" bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Jepp, fikser det i løpet av helga tenker jeg Poppy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Føkk i helvette! Kantkjørte ene felgen i dag... Noen som vet hvordan det kan bli pent igjen? Er ca 10-20cm med småhakk på kanten på framfelgen. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 Kjipt! Ville prøvd å gå over med pussepapir jeg da, Evnt så selger jo heldigvis gs løse felger (er vell silvertrack du har?) Heldigvis klart å holde meg for kantkjøring det siste året, kantkjørte noen felger rett etter jeg fikk lappen. Etter det har jeg blitt MEGET forsiktig, venter heller litt ekstra, eller rygger en gang ekstra for å være helt sikkert. Men uhellet kan jo uansett skje den beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Ja, stressa som f for å rekke toget. Typisk nå som den skal selges... Er hypertrack ja, med egne skruer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2014 Da er annonse på plass her: http://bimmers.no/topic/783201-99-523ia-selges/ Legges på finn i løpet av uka tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Da var den jaggu solgt! Da får vi se hva det blir nå. Om jeg kunne velge selv: F31 eller F11. Men samboern vil ha høy bil, så da er Mazda CX-5 en sterk kandidat. Jeg ser også at X1 kan være et alternativ, selv om den har litt mindre bagasjerom. (Jeg har tydeligvis blitt skada av å bo på landet, så har vurdert Volvo XC-60 også, men der sa samboern klart i fra. Vi skal ikke ha noe Volvo!) mitt ønske er også på sikt å bytte ut Touranen med en 1-serie. Basicly: 2012/2013 CX-5 opp mot 2010-2011 X1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 X1 har jeg virkelig sansen for. Synes det er en kjempeflott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Spørsmålet er om det er plass nok. På den annen side. På de få turene det IKKE er nok plass, har vi touranen hvor barnesykler og alt går rett inn bak sammen med bagasjen. (frem til den blir byttet ut da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Flott at E39'en ble solgt såpass hurtig. Hmmm... høy bil... Mazda... Hva med en F25 X3? Såvidt jeg har fått med meg har den modellen fått temmelig god kritikk og den ser mye finere ut enn både X1 og X5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Absolutt fin, men nesten 100.000 for dyr ennå dessverre. Det er 2 stk under 350.000 på finn. Neste er da 420.000. Det er mye penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Absolutt fin, men nesten 100.000 for dyr ennå dessverre. Det er 2 stk under 350.000 på finn. Neste er da 420.000. Det er mye penger! Enig... hva med en tidlig E70 X5 med 3.0d motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Det er noen eksemplarer innenfor pris, men alt for mange historier om havarerte girkasser til at jeg føler det komfortabelt å kjøpe på en presset økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Er e70 X5 så kjent for girkassehavari? Jeg vet tidlige e53 er det, men har ikke hørt de samme historiene om generasjonen etter, uten at jeg har sjekket noe særlig opp i det riktignok. Og så måååå man jo ikke ha diesel: X5 3.0Si. S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå