Gå til innhold

Roadtrip 2013 - 6500 km med E61 525d

bb79
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Jeg hadde bare fått seks timers søvn forrige natt og trengte en cola og en pust i bakken."

Stakkars deg... Du har ikke barn skjønner jeg..? :roll:

Ang. head-up, så ikke dama noe selvom du justerte høyden på HUD´en..?

Frua er ikke høyest hun heller, men hun har glede av den i 3´ern hvertfall...

Håper du legger ut noe like underholdene når du får Tesla´en, litt spent på den, men tør ikke være først :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg hadde bare fått seks timers søvn forrige natt og trengte en cola og en pust i bakken."

Håper du legger ut noe like underholdene når du får Tesla´en, litt spent på den, men tør ikke være først :|

Jeg hadde egentlig fått for lite søvn mange netter på rad. Vi la oss som regel i 3-4 tiden og stod opp igjen 9-10. Men, nei... jeg har ikke barn :P

Går det an å justere høyden på HUD på 2004-2006 mod? Hvordan gjøres det i så fall?

Jeg kommer til å legge ut videoblogg om Teslaen ukentlig eller oftere. Vi er jo heldig som får Teslaen før alle andre land i Europa. Så det er nok mange der ute som venter spent på sin bil og ønsker å ha noe å se på. Jeg har selv ønsket det, men det har vært lite seriøse videoer der ute. Amerikanerne bare kjører rundt i sine Teslaer uten å dele dem med oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig fått for lite søvn mange netter på rad. Vi la oss som regel i 3-4 tiden og stod opp igjen 9-10. Men, nei... jeg har ikke barn :P

Går det an å justere høyden på HUD på 2004-2006 mod? Hvordan gjøres det i så fall?

Jeg kommer til å legge ut videoblogg om Teslaen ukentlig eller oftere. Vi er jo heldig som får Teslaen før alle andre land i Europa. Så det er nok mange der ute som venter spent på sin bil og ønsker å ha noe å se på. Jeg har selv ønsket det, men det har vært lite seriøse videoer der ute. Amerikanerne bare kjører rundt i sine Teslaer uten å dele dem med oss :P

På faceliftene justerer man høyden opp/ned inne på menyen i idrive. Ligger under innstillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dette noe som om senere på E60 også.Her fant jeg en video fra en F10..

ser her fra 1.04min at det ligger inn med Hight i menyen..

Man kan IKKE justere høyde på HUD på E6x. De senere modellene som F10 og F01 kan dette. Man må i såfall gjøre som SKiern sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående HUD: Jeg tror ikke det går an på E61, nei. Jeg har lett i menyen flere ganger.

utrolig flott tur.Var på en slik tur selv i sommer, kjørt da bare 5500 km. Vil anbefale deg til neste gang å dra innom Sveits, spesilet Zermatt. Et kjempe flott sted! :)

Takk for tips! Neste år skal vi muligens innom Sveits. Jeg har sett mange fine bilder derfra på Facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...