Ellingsen B. Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 I følge denne siden:http://en.wikipedia.org/wiki/Puttgarden kommer den til å bli ferdig i 2018 og ha bompris tilsvarende for fergen. Broen vil kutte ned reisetiden med en time minst Se der ja. Skal bli digg når denne står ferdig, men syns bomprisene igjennom Danmark er seige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 "Jeg hadde bare fått seks timers søvn forrige natt og trengte en cola og en pust i bakken." Stakkars deg... Du har ikke barn skjønner jeg..? Ang. head-up, så ikke dama noe selvom du justerte høyden på HUD´en..? Frua er ikke høyest hun heller, men hun har glede av den i 3´ern hvertfall... Håper du legger ut noe like underholdene når du får Tesla´en, litt spent på den, men tør ikke være først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 "Jeg hadde bare fått seks timers søvn forrige natt og trengte en cola og en pust i bakken."Stakkars deg... Du har ikke barn skjønner jeg..? Ang. head-up, så ikke dama noe selvom du justerte høyden på HUD´en..? Frua er ikke høyest hun heller, men hun har glede av den i 3´ern hvertfall... Håper du legger ut noe like underholdene når du får Tesla´en, litt spent på den, men tør ikke være først Jeg hadde egentlig fått for lite søvn mange netter på rad. Vi la oss som regel i 3-4 tiden og stod opp igjen 9-10. Men, nei... jeg har ikke barn Går det an å justere høyden på HUD på 2004-2006 mod? Hvordan gjøres det i så fall? Jeg kommer til å legge ut videoblogg om Teslaen ukentlig eller oftere. Vi er jo heldig som får Teslaen før alle andre land i Europa. Så det er nok mange der ute som venter spent på sin bil og ønsker å ha noe å se på. Jeg har selv ønsket det, men det har vært lite seriøse videoer der ute. Amerikanerne bare kjører rundt i sine Teslaer uten å dele dem med oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 "Jeg hadde bare fått seks timers søvn forrige natt og trengte en cola og en pust i bakken."Stakkars deg... Du har ikke barn skjønner jeg..? Ang. head-up, så ikke dama noe selvom du justerte høyden på HUD´en..? Frua er ikke høyest hun heller, men hun har glede av den i 3´ern hvertfall... Håper du legger ut noe like underholdene når du får Tesla´en, litt spent på den, men tør ikke være først Jeg hadde egentlig fått for lite søvn mange netter på rad. Vi la oss som regel i 3-4 tiden og stod opp igjen 9-10. Men, nei... jeg har ikke barn Går det an å justere høyden på HUD på 2004-2006 mod? Hvordan gjøres det i så fall? Jeg kommer til å legge ut videoblogg om Teslaen ukentlig eller oftere. Vi er jo heldig som får Teslaen før alle andre land i Europa. Så det er nok mange der ute som venter spent på sin bil og ønsker å ha noe å se på. Jeg har selv ønsket det, men det har vært lite seriøse videoer der ute. Amerikanerne bare kjører rundt i sine Teslaer uten å dele dem med oss På faceliftene justerer man høyden opp/ned inne på menyen i idrive. Ligger under innstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 På faceliftene justerer man høyden opp/ned inne på menyen i idrive. Ligger under innstillinger. Nei. Man må ut med Idrive enheten og justere manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Da er dette noe som om senere på E60 også.Her fant jeg en video fra en F10.. ser her fra 1.04min at det ligger inn med Hight i menyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Da er dette noe som om senere på E60 også.Her fant jeg en video fra en F10.. ser her fra 1.04min at det ligger inn med Hight i menyen.. Man kan IKKE justere høyde på HUD på E6x. De senere modellene som F10 og F01 kan dette. Man må i såfall gjøre som SKiern sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 utrolig flott tur.Var på en slik tur selv i sommer, kjørt da bare 5500 km. Vil anbefale deg til neste gang å dra innom Sveits, spesilet Zermatt. Et kjempe flott sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Angående HUD: Jeg tror ikke det går an på E61, nei. Jeg har lett i menyen flere ganger. utrolig flott tur.Var på en slik tur selv i sommer, kjørt da bare 5500 km. Vil anbefale deg til neste gang å dra innom Sveits, spesilet Zermatt. Et kjempe flott sted! Takk for tips! Neste år skal vi muligens innom Sveits. Jeg har sett mange fine bilder derfra på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Er vel jeg som har blingset.. På X5 så kan man justere høyden..Rart de ikke har hatt det i siste E6x også.. På e60 er det forholdsvis enkelt å justere opp ser jeg på forskjellige guider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Fantastisk lesning, virker som en veldig bra tur. Dette skal jeg virkelig vurdere selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Det har gått noen måneder siden vi var på tur. Nå har jeg somlet meg i gang med å redigere sammen videoen. Jeg er fortsatt ikke halvveis i videoen, men jeg har snekret i stand en teaser enn så lenge http://vimeo.com/77476351 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Lættis at du heter bjørn Fet video!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Tøff trailer. Ser frem til ferdig film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Så sykt bra Du er veldig flink til å få til film, dette er jo på profesjonelt nivå Gleder meg til å se filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå