Gå til innhold

Blaupunkt THA 555 m/adapter for bilmontering.


nimitz
 Share

Anbefalte innlegg

Har en Blaupunkt THA555.  Dette er en 5 kanals forsterker med adapter til kobling i E39. Plug and play. En utrolig effekt økning med denne.
  Pris kr 1200,- IKKE LENGER TIL SALGS!!!!

Endret av nimitz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vanskelig å si om det passer til E38. Hos meg ligger radio, forsterker, navi og cd veksler på venstre siden i koffert. Men det kan de sikkert svare på hos bilradiospesialisten. Der jeg kjøpte adapterte til min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare si for min bil med minianlegget uten forsterker eller "avanserte greier.

Jeg monterte en 555 forsterker og lyden ble bare sterkere, uten å bli så mye "fyldigere" osv. Jeg gjorde ikke noe innstillinger eller lignende så mulig det kunne bli bedre.

Så jeg oppgraderte til ett gladen sett i dørene foran og det ble skikkelig mye forskjell.

Jeg enda til slutt med å bytte til en pioner spiller da jeg savna moderne funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at mitt anlegg ble mye fyldigere lyd og et merkbart løft i lydbildet. Var heller ikke fornøyd med lyden før jeg fikk forsterkeren riktig innstilt av en som hadde peiling. Adapteren burde passe i din bil "Skulebollen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 4 months later...

Bleklager så mye men denne annonsen har gått helt i glemmeboken for meg. Ja, det er 5 meter lange kabler med flate pinner på adapterkabel. Kunne ha lagt ved bilde men finner ikke ut hvordan det gjøres :-s  

Endret av nimitz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...