hermanoo90 Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Råtøff E36! Her skal det følges med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Det der ble utrolig bra, tommel opp! Virka som en brukbart grei jobb å montere luft også? Ikke det store krimskramset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Råtøff E36! Her skal det følges med! Takker og bukker! bare å følge videre. som sagt, mye som skal skje fremover. Det der ble utrolig bra, tommel opp! Virka som en brukbart grei jobb å montere luft også? Ikke det store krimskramset? Takk og takk. Var veldig greit å montere fjærbein og belger, men litt jobb å legge slanger etc riktig, og bygge bagasjen. men alt i alt så gikk det veldig greit. Er deilig å montere kvalitetsdeler som er laget spesifikt for bilen så man slipper å modde noe. bare bolt-on alt sammen. ledningsnettet var også ferdig laget. kun å koble til batteriet og styrestrøm. ready 2 go! HELT SJEF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Sykt fort du jobber Resultatet ble utrolig bra. Går den ikke lenger ned på flatt underlag? fanqua sin ser ut som går hakket lavere.. Syns løsningen i bagasjerommet ble bra. Men ville trekt platen over sylinderen på tanken, manifolden og på sidene av tanken for en enda "cleanere" look. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Sykt fort du jobber Resultatet ble utrolig bra. Går den ikke lenger ned på flatt underlag? fanqua sin ser ut som går hakket lavere.. Syns løsningen i bagasjerommet ble bra. Men ville trekt platen over sylinderen på tanken, manifolden og på sidene av tanken for en enda "cleanere" look. Nix, stopper der. begge vangene under torpedoen ligger på bakken. når leppa kommer på vil den også ligge helt nede på bakken. (mulig det er en kul i bakken der den står nå, men det er ikke snakk om mer enn en cm eller noe isåfall) ville ikke kle inn de noe mer pga temperaturen. men mulig det hadde gått bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Nix, stopper der. begge vangene under torpedoen ligger på bakken. når leppa kommer på vil den også ligge helt nede på bakken. (mulig det er en kul i bakken der den står nå, men det er ikke snakk om mer enn en cm eller noe isåfall) ville ikke kle inn de noe mer pga temperaturen. men mulig det hadde gått bra. Skjønner. Har jo E36 som bruksbil selv og vangene ligger utrolig lavt på disse bilene. Tviler på du trenger å bekymre deg for varme. Min kompressor har vært kledd inn på den måten hele tiden og den blir ikke nevneverdig varme. så lenge filteret og viften står fritt, går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2014 Videosnutter: What goes up... http://s1208.photobucket.com/user/nsxnorway/media/MOV_0140.mp4.html Must go DOWN! http://s1208.photobucket.com/user/nsxnorway/media/MOV_0141.mp4.html Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Skjønner. Har jo E36 som bruksbil selv og vangene ligger utrolig lavt på disse bilene. Tviler på du trenger å bekymre deg for varme. Min kompressor har vært kledd inn på den måten hele tiden og den blir ikke nevneverdig varme. så lenge filteret og viften står fritt, går det fint. Det er riktig. jeg syntes den ble sinnsykt varm jeg da. men vi får se om jeg diller litt med det senere evt. er fornøyd nå. har en del andre ting fremover før sesongen begynner som skal gjøres og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersH Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Utrolig rå bil! Dette vekket virkelig arbeidslysten i meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Er nok samme høyde som min, men har nol litt å si med underlag og dekkdim evt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Ser ikke Ut som Du har noe vannoppsamler? Det vil jeg annbefalle på det sterkeste!! Jeg har en på Hver side av tanken(før kompressor og før styreenhet)... Mellom kompressor og tank er det allerede samlet seg litt vann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Er nok samme høyde som min, men har nol litt å si med underlag og dekkdim evt Korrekt. ser igjennom bildene nå, og den er litt lavere på høyre framhjul, så det er nok litt helling i bakken der den sto når jeg knipset bilder. Ser ikke Ut som Du har noe vannoppsamler? Det vil jeg annbefalle på det sterkeste!! Jeg har en på Hver side av tanken(før kompressor og før styreenhet)... Mellom kompressor og tank er det allerede samlet seg litt vann Tenkte på det selv når jeg monterte det, men det er ikke tegnet inn på monteringsskjema, og iom at det både er dreneringsrør i bunn av tanken og ut, og at luftdumpen fra styreenheten går ut av bilen, så regnet jeg med at det var ok. MEN, jeg sendte en mail til Airlift nå for å førhøre meg om hva de mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Oki jeg har også lufterøret fra styreenheten ut under bilen men ikke noe drenering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 nei det dær ble rått! hvordan er det å kjøre med luft fjæringa egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mars 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2014 Utrolig rå bil! Dette vekket virkelig arbeidslysten i meg! takktakk. Oki jeg har også lufterøret fra styreenheten ut under bilen men ikke noe drenering Aha, kanskje det er grunnen da. får se hva de svarer. nei det dær ble rått! hvordan er det å kjøre med luft fjæringa egentlig? Ja, synes det ble helt værst selv. aner ikke hvordan det er å kjøre med. det er klinete og salta på veien, så den står i garasjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå