marc95 Skrevet Mai 6, 2016 Skrevet Mai 6, 2016 kipt at du kvitter deg med vogna da ! har jo sin sjarm med vogn sidelengs Men det er jo absolutt med praktisk med sedan, spesielt om det så mye rust som du sier .. bimmerole94 reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Skrevet Mai 6, 2016 Touring er kremen! Det er helt sikkert. Vell, er ikke ihjælrusta, men denne har gjort sitt føler jeg. Planen var jo og ordne denne men nå jeg kom over et så "bra" utganspungt i sedan så er dette mer lønnsomt og bygge på i lengden. Planen på sikt er litt mer tracday / drifter. Bygge litt mere ordentlig men fremdeles budsjet bil. danskiii, Freakshow, marc95 og 1 annen reagerte på dette 4
liffi Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Skrevet Mai 13, 2016 Planen var å starte i helgen, men utsatt det da man må styre med andre ting. Fikk satt bilen under trekk så ikke lakken blir matt av sola. Hehe Freakshow reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Skrevet Mai 25, 2016 Liiiiten endring i planene her.. Fant ut at det skjer litt mye før banetreff, så jeg feiga ut med og bytte karoseri tilfelle jeg ikke hadde rukket treff.. Så touringen får piskes litt til litt mere futt nå en i fjor håper vi! williamwiers og danskiii reagerte på dette 2
liffi Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Skrevet Mai 26, 2016 Fått målt opp det jeg trenger av trykkrør, montert dyser og olje tur/retur. Så da blir det og handle inn litt ymse å håpe på oppstart til uka 👍 danskiii og bimmerole94 reagerte på dette 2
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 nice! holder touringen ut året? ^^ hvorfor fløtte over til sedanen egentlig?
liffi Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Skrevet Mai 26, 2016 Blir brukt ut året ja nei, flytter over pga rust egentlig. Vill helst ha touring, men blei spontan kjøp av sedan så da gikk vi for det når jeg ikke har funnet noe rust som er farlig på den. Kun hint av overflate!
Freakshow Skrevet Mai 26, 2016 Skrevet Mai 26, 2016 drift touring er jo mye tøffere så skjønner du egentlig vil ha det! du får se om du får bytta sedan i en touring som er like bra xD liffi og danskiii reagerte på dette 2
liffi Skrevet Mai 30, 2016 Forfatter Skrevet Mai 30, 2016 På tide og oppdatere understelle på svensken også, selvom den bare skal brukes 2 dager, hehe tommyheimberg reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 8, 2016 Forfatter Skrevet Juni 8, 2016 Its alive IMG_3205.MOV stig. og danskiii reagerte på dette 2
liffi Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Skrevet Juni 21, 2016 Var på tide med utbytting ja alle 4 demperene var også pungtert ( noe som var forventa ) Satt på 740 bremser og fjærbein foran med Gsp coils. Gjenstår ny eksos, målere, bred.b lamda, klosser, feste fangere, kobble lys, justere understell og få ferdig bensinsystem med dobble pumper og catch tank. Sikkert mer som dukker opp... Må være ferdig om 3dager! Hehe Freakshow og bimmerole94 reagerte på dette 2
liffi Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Skrevet Juni 21, 2016 Se om dette er no tess da! Noen som har prøvd disse før?
sveigis Skrevet Juni 21, 2016 Skrevet Juni 21, 2016 Sagt det før,du er rå på å skru Liffi . Skulle ønske vi bodde nærmere sånn at jeg kunne fått litt kompetanse :). liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Skrevet Juni 21, 2016 1 time siden, sveigis skrev: Sagt det før,du er rå på å skru Liffi . Skulle ønske vi bodde nærmere sånn at jeg kunne fått litt kompetanse :). Hyggelig å høre ( selv om det ikke er no kunst å skru ting av og på ) hehe.. ting kommer på plass sakte men sikkert. Men fremdeles mye igjen! Skal bli godt og få opp ordentlig garasje her hjemme neste år! bimmerole94 reagerte på dette 1
bimmerole94 Skrevet Juni 21, 2016 Skrevet Juni 21, 2016 Stå på "skrumaskinen" Liffi XD håper du får pisket dråget litt på rudskogen og testet at pressa funker som den skal skulle vert der å sett men med det idiotiske opplegget til bmwccn med 2,5-3 timer eller hva det var med drifting totalt, så er det ikkje verdt turen fra bergen. får heller gå på gatebil sitt treffet... ordntlig garasje blir ikkje feil liffi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå