liffi Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Skrevet Juni 22, 2016 Hehe, ja ser den. Litt tåpelig opplegg men blir nok morro uansett. Skal også prøve meg på litt spor kjøring ( med sveisa diff ) så får ha tunga rett i munn!
bimmerole94 Skrevet Juni 22, 2016 Skrevet Juni 22, 2016 Hehe da må ha tunga i rett munn da ja x) litt uforsiktig med din clutch og diff går den vel fort sidelengs tenker eg du får ha lykke til, blir vel en liten videosnutt av driftingen på youtube? liffi reagerte på dette 1
danskiii Skrevet Juni 22, 2016 Skrevet Juni 22, 2016 Kommer jo driftende over fjellet i sommer så kan jo bare se på det hehe liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 22, 2016 Forfatter Skrevet Juni 22, 2016 Ja, den komme fort med ræva Torje: blir nok lite sidelengs med E61 og baga full av e21 deler.. Hehe danskiii reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Skrevet Juni 26, 2016 (endret) Ble null kjøring i helgen 👎 Bilen fungerte ikke med eller uten presse.. Feilsøkt å styre hele uka, men fant ikke ut noe.. Fredag kveld så bygde vi bilen tilbake til "org" å den var bedre men ikke optimal. Manglet liksom power.. Tok med bilen på skogen og fortsatte feilsøke. Fant ut idag at det er noe tull med bensin systemet. Tror pumpe fra fuelcell til catch er dårlig. Klarer ikke gi nok suppe eller stopper ved fult pådrag. Bilen fusker / lugger over 4-5000 rpm. Vi kobblet da ut catch og kjørte enkel pumpe direkte frem, men rakk ikke prøve da det begynte og øse ned på søndag. Bare kasta bilen sammen i all hast og kjørte hjem! Var dritt lei alt! Då da blir det bestilt nye kvalitets pumper så mulig vi kjører på gatebil eller Ccn våler 👍 Skal ikke si vi ikke prøvde! Men, får slenge med litt ymse bilder. Endret Juni 28, 2016 av liffi bimmerole94 reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 28, 2016 Forfatter Skrevet Juni 28, 2016 Fiksa bilder og skrevet litt "historie" hehe. Takk til alle som hjalp til med bil og utstyr👏
liffi Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Skrevet Juli 1, 2016 Er det ikke sånn proffgutta kjører? Med åpen luke bimmerole94, danskiii og stig. reagerte på dette 3
Gabz Skrevet Juli 7, 2016 Skrevet Juli 7, 2016 Trodde sånn ekstra downforce var viktigst på sporkjøring jeg liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 1, 2016 Forfatter Skrevet September 1, 2016 Har alltid hatt en kjærlighet for E28 ( har nå 3 av dem også) ombygd M535 en org 535i og denne, en 518i med M50 som jeg vurderer sterkt og hive m60'n oppi er lettere å fetere med gammal 5 serie og v8.. E28'n veier 1170kg. Er uten luke å minimalt med rust så er et bra utgangspungt .. Litt synd og skrote vogna men, den har gjort sitt føler jeg ( å ser 😅 ) danskiii reagerte på dette 1
liffi Skrevet September 8, 2016 Forfatter Skrevet September 8, 2016 Handla inn litt nye deler, montert ny BTR , lodda inn motstand til lmm, bytta alt på innsugside med nye rør, slanger å filter og nye plugger ( igjen ) montere ordentlug catch fra veivhus ventilasjonen da svenske faen hadde blokkert denne før jeg tok den inn, så nå blåste den ut olje fra påfyllinga siste innspurt før det skal lades Bar på Gatebil i helgen.
liffi Skrevet September 8, 2016 Forfatter Skrevet September 8, 2016 Blei for mye trykk så åndinga måtte justeres litt på. Kom ut av påfylling. så blenda org ånding inn på innsuget, og laget egen "midlertidlig" catch. Fikk ny istad så må få montert den i morgen samt finne ut hvorfor den fjusker under halv tank.
viggo E34 Skrevet September 10, 2016 Skrevet September 10, 2016 det skal alltid være noe... kjedelig med motorfusk å dritt, håper du finner ut av det har hatt greit med trykk i motor da når åndinga var blenda ellers har jeg fuelsystem for salg
liffi Skrevet September 13, 2016 Forfatter Skrevet September 13, 2016 Fikk bilen til å "fungere" så blei gatebil kjørte på lørdag og bilen gikk greit over 5.000rpm. Så lå da mye på sperra til radiatoren røyk , hehe.. Men var morro. så da fikk e34 kjørt en siste tur på skogen før den går i pressa👎 Men det som kan brukes på E28'n skal få liv videre! Så får vi se om det blir e34 igjen senere bimmerole94 og danskiii reagerte på dette 2
liffi Skrevet September 15, 2016 Forfatter Skrevet September 15, 2016 Noen få bilde fra "depo" vårt 👍 E30 s38 sigis e34 540 presse e36 s50b30 turbo benka 785hk på hjul! bimmerole94 reagerte på dette 1
danskiii Skrevet September 15, 2016 Skrevet September 15, 2016 (endret) HEY! ikkje glem; E61 520d, kånebil Endret September 15, 2016 av danskiii liffi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå