Gå til innhold

Min E46 Coupé M-Sport ..Individual.. (SELGES!)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, falken fk453 tok vel over i år. Har fk452 på nå. Så da blir det sikkert fk453 foran, med mindre de selger begge modellene enda.

H&R twin tube ver.2 du tenker på? Fant de til 12,499,- på qwt.no

Hadde jo vært kjekt, men da må jeg spare en stund. Haha. Litt lettere å samle 7,699,- til black evo control +. Jeg synes M-sport er stivt nok mtp ujevnheter i veien osv, men krengningen i svinger synes jeg er for høy. Håpte jeg kunne få den litt mer snerten i svingene ved å flytte tyngdepunktet nedover. Så har man jo tårnavstivere osv. Det er jo tross alt en bruksbil, så vil helst ikke ha den hardere enn den er nå. Kanskje man finner lavere pris på H&R fra utlandet.

Får ta stuk til neste sommerhalvår. Da er jeg ferdig på skolen og slipper å kjøre den daglige ruten min. Er en drøss med brå fartshumper, og det smeller når jeg kjører på og av dem.

Man får tak i 452 dekkene enda, men ikke alle som leverer de lengre. Sjekk på Dekkonline, de har 452 i noen dimensjoner enda.

Hør med Brakes Norge angående H&R.. :) De er en av hovedleverandørene på H&R i Norge. Kurante priser og god service!

Monotube hadde jeg på RS2'en, og det fungerte gull. Men var nesten på nippet til for stivt mtp vanlig bruk. Twintube og Ultralow er ikke noe dårligere sett det, men twintube har du jo stivhetsregulering også, noe som er veldig kjekt til tider.

Kjørte med Spax RSX med høyde og hardhetsjustering på E60'en min, og jeg vil si at SPAX settet er ganske så likt H&R Twintube mtp kjørekomfor og stivhetsjusteringer. Prismessig skiller det et par tusen på disse to.

Hehe.. Man må kjøre etter forholdene med lav bakkeklaring ;) Her på Hadeland er det mye dårlig veier, men senker man biler herover slipper man i det minste noe særlig med fartsbøter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vinterfelger bestilt, men lurer på om det er mulig å få brukt 9.5x18" foran på Coupé'n?

Ble samme felger som på gamle E60'en min:

dlved2rqokiukgadjozx.jpg

Disse skal også lakkeres opp i ny farge, så tar gjerne imot forslag :)

Har litt lyst til å lakkere de hvite, men litt usikker enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører 9,5 ET25 med 225/35 dekk, funker knall det :)

Også i ET 25.. Trodde man måtte nærmere 30 hvis det overhode skulle gå.. :)

Og du er sikker på at understellet på 02 og 03 er likt? (Du har facelift ser jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker, men mener det. Hjulbuene er forskjellig hvertfall! Er vell bare å prøve csl bakfelgene forran? :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Blir evt å bruke 9.5" ET 35 foran + evt spacer om det trengs. men skal prøve på bakfelgen foran for å få en liten pekepinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvemonterte bare felgene, de felgene var ET45 + 5mm spacer. Måtte ha spacer for at felgene ikke skulle ta borti fjærbenet. Nå var ikke min bil veldig lav heller, så det subbet ikke med 255/30 foran. Her kan du se litt bilder: viewtopic.php?f=6&t=115991&hilit=stratusgrau&start=345

Min var jo facelift, men tror ikke at skjermene var forskjellige i bredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnus har det på sin hvertfall, så tror ikke det skal være noen umulighet :)

Da hører jeg med han :)

Opplegget er at det lyser null nada niks verken når jeg låser opp eller igjen bilen, så hadde vært kjekt på kveldstid og kunne sett på litt avstand om man får låst bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...