Gå til innhold

Kny's E46 330i sedan

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte meg det var denne du kjøpte da du hadde kjøpt en 330ia i Oslo. Skal følge med videre her. Blir muligens E46 på meg straks også, så skal bli morro å følge med litt på hva slags oppgraderinger som skjer. :)

Hvordan er draget i denne forresten? Sammenlignet med 328-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det var denne du kjøpte da du hadde kjøpt en 330ia i Oslo. Skal følge med videre her. Blir muligens E46 på meg straks også, så skal bli morro å følge med litt på hva slags oppgraderinger som skjer. :)

Hvordan er draget i denne forresten? Sammenlignet med 328-en.

Jess, var såpass pen at jeg ikke kunne snu i døra der :) Blir veldig vanskelig å sammenligne da denna har automat, men føler denna går mye bedre fra 3. gir enn 328'n. Og veldig jevnt i 1. og 2. gir. Blir noe helt annet å kjøre denna med org. understell, dekk og automaten så vanskelig å si :) Men fyy så god denna er å kjøre, gliser fælt!

Har prøvd mot spruddel sin 330i touring (manuell) mot 328'n, de gikk helt jevnt omtrent, dog veier e46 touring mer enn en e36 coupe.

Gratulerer med ny bil Kenneth. Ser meget flott ut. Gleder meg til å se åssen den blir :)

Takker! Da må du nok smøre deg med tålmodighet, skjer ikke så mye denne sesongen ;)

Velkommen i 330 klubben! :) Så velholdt ut denne, gleder meg til å se utviklingen her :D Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Takk takk :) Blir nok umulig å toppe din, men skal vel få bil ut av denna og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil kny! ;) føyer meg i rekkene av spente følgere, for selv om du sier det ikke skjer noe denne sesongen så kommer det vel sakte men sikkert ting som gjør denne like strøken som de forrige bilene du har hatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) Vi får se, vi får se ;) Kommer noen små "mods" i år også. Har funnet meg et sportsinteriør i grått skinn, men mangler bakseter! Så hvis noen vet om grå bakseter i skinn til salgs, så hyl ut :P Noen som vet om man kan trekke opp de setene jeg har med skinnet som sitter på bakseter fra touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, det kan du si :P Litt kjipt at det blir umulig å finne kun baksetene i grått skinn! Ellers kunne jeg bestilt interiør i dag.. Orker ikke bytte teppe, dash og midtkonsoll for å ha sort interiør ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hompen.no hadde faktisk baksete. Dritet er at det bare står lyst skinn, og ikke om det er grått eller beige. Hehe.

Men det sto i en sedan som har kjørt 140k km og kvalitet A1.

De hadde ett til baksete, men der sto det bare "skinn med armlene og skipose"

Du kan jo høre med de :) Går dessverre ikke å linke direkte. Bare gå på BMW-E46-innredning-baksete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hompen.no hadde faktisk baksete. Dritet er at det bare står lyst skinn, og ikke om det er grått eller beige. Hehe.

Men det sto i en sedan som har kjørt 140k km og kvalitet A1.

De hadde ett til baksete, men der sto det bare "skinn med armlene og skipose"

Du kan jo høre med de :) Går dessverre ikke å linke direkte. Bare gå på BMW-E46-innredning-baksete.

Søkte på chassinr for å få opp utstyrliste, var beige skinn på den ene og sort på den andre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var første "mod'en" på plass. Kjøpte en brukt Dynavin v5 av en kompis, med dårlig radio og navi som ikke funka. Radioen hadde bare en dårlig kontakt som Glenn fikset så den virker perfekt nå, også fant jeg ny programvare til navi (iGo Primo2) så nå funker den også perfekt med kart over hele Europa :) Savnet etter AUX-kontakt var veldig stort da jeg kjøpte bilen og fikk ikke koblet det til pga. min var produsert 8/2002 og AUX er på biler fra 9/2002.... så trengte det asap!

Har også brukt hele dagen på en lett polish, den er veldig fin i lakken så det ble bare kjørt en runde med Scholl S30 etter en god vask og clay. Avsluttet med Swissvax Shield og Nanolotus ruteforsegling proff.

Har også fått Angel Eyes i posten som skal monteres snart, må bare ordne noe lakk til plasten inni lykta. Fikk shadowline foile til listene utvendig også, men det ble for vanskelig for meg å få strøkent, så blir vel lakk på de også. Et par crappy bilder, ikke mye å vise fram enda ;p

20130908_155531_zps63bb59f8.jpg

20130908_155558_zps34ffbfa1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...