Gå til innhold

Kny's E46 330i sedan

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

grattis med ny bil Kenneth! ser ganske bra ut!!

Takker :)

Grattis med ny bil! følger med jeg, og regner vel egentlig med at denne blir ganske feit etterhvert ;) planer om manuell?

Takk! Nei, det koster mer enn det smaker for min del. Kjøper ikke sedan for å ha racerbil heller ;) Cruisebil detta, og det er DIGG med automat med min kjøring, utenom forbruket på nesten 1.3l mila :P

Følger med :) blir bra detta.

e46 sedan is tha shit^^

Thanks! :)

Menneh!!! GRATTIS!! :D Ikke fått med meg dette her jeg! Flott bil, og nyyydelig farge! Døvt med automat, men du henter deg igjen på motor ;)

Dette blir spennende å følge videre! Klemz

Takker :D Ja, digger fargen selv. Bare veldig kjedelig interiør enn så lenge. Fin motor detta, tørst med automat bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Nei, det koster mer enn det smaker for min del. Kjøper ikke sedan for å ha racerbil heller ;) Cruisebil detta, og det er DIGG med automat med min kjøring, utenom forbruket på nesten 1.3l mila :P

Eyy! Ikke mobb sedan for ikke å være racerbil a :P hehe.

Da bruker automaten mye, min ligger på rundt 1 på bykjøring og 0,7 på langkjøring. Dette var seff før pressa, men bruker ikke så mye mer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, din ser jo ut som racebil og da så den er unnskyldt ;) Min ser ut som en gubbebil!

Ja, har jo vært litt hard på pedalen innimellom og. Snitt fra jeg kjøpte den var 1.25l mila. Resatte den da jeg sto i saaaaktegående kø i sta en halvtime, da lå den på 3.5l mila.. haha :P Lå på 0,9-1.0 på langkjøring Oslo - Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Dette blir spennende å følge med på. Bilen er jo i utgangspunktet ganske grå og kjedelig utseendemessig hvis man ser bort fra motoren. 

"ønskelisten" din ser jo meget bra ut. Ville drøyet AE og lippen på bakluka. Ville egentlig drøyet M-pakken utvendig også siden jeg regner med det blir MASSE senk og gromme hjul. Tror det kunne blitt bra med den "kjipe" standardfronten når den kommer nærmere bakken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe nytt her, Kenneth? :)

Eneste er vel sorte nyrer, skjer nok ikke så mye framover i vinter hvertfall :)

Pen bil, Kny! ;) Ser jo veldig pen ut, kjipt med autolat, men sikkert greit til kjøring ute på øya? :P

Deilig med autolat ja, flytta inn til byen nå så den kommer nok til å stå en del stille :)

Dette blir spennende å følge med på. Bilen er jo i utgangspunktet ganske grå og kjedelig utseendemessig hvis man ser bort fra motoren. 

"ønskelisten" din ser jo meget bra ut. Ville drøyet AE og lippen på bakluka. Ville egentlig drøyet M-pakken utvendig også siden jeg regner med det blir MASSE senk og gromme hjul. Tror det kunne blitt bra med den "kjipe" standardfronten når den kommer nærmere bakken. 

Tja, blitt litt usikker på hvor mye kroner jeg vil spytte inn i bilen så det blir nok ikke store greiene som endres med det første. Vanskelig å spore opp interiør som "matcher", grått sportsskinn uten el. seter med el. vindusheis bak osv.. Har allerede fått AE, men de er ikke montert ;) Lippen har jeg slått fra meg også, clean uten.

Har funnet felger jeg har lyst på, men er ikke vits å handle nå som vintern nærmer seg.

Har faktisk vurdert å bytte ut bilen til fordel for tråsykkel, og en eldre bruksbil siden jeg bor et steinkast unna jobben nå :P Meen vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...