Mattae Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Følger med blir bra detta. e46 sedan is tha shit^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Grattis med ny bil! følger med jeg, og regner vel egentlig med at denne blir ganske feit etterhvert planer om manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 grattis med ny bil Kenneth! ser ganske bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 grattis med ny bil Kenneth! ser ganske bra ut!! Takker Grattis med ny bil! følger med jeg, og regner vel egentlig med at denne blir ganske feit etterhvert planer om manuell? Takk! Nei, det koster mer enn det smaker for min del. Kjøper ikke sedan for å ha racerbil heller Cruisebil detta, og det er DIGG med automat med min kjøring, utenom forbruket på nesten 1.3l mila Følger med blir bra detta.e46 sedan is tha shit^^ Thanks! Menneh!!! GRATTIS!! Ikke fått med meg dette her jeg! Flott bil, og nyyydelig farge! Døvt med automat, men du henter deg igjen på motor Dette blir spennende å følge videre! Klemz Takker Ja, digger fargen selv. Bare veldig kjedelig interiør enn så lenge. Fin motor detta, tørst med automat bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Tørst som f*** hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Takk! Nei, det koster mer enn det smaker for min del. Kjøper ikke sedan for å ha racerbil heller Cruisebil detta, og det er DIGG med automat med min kjøring, utenom forbruket på nesten 1.3l mila Eyy! Ikke mobb sedan for ikke å være racerbil a hehe. Da bruker automaten mye, min ligger på rundt 1 på bykjøring og 0,7 på langkjøring. Dette var seff før pressa, men bruker ikke så mye mer nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Haha, din ser jo ut som racebil og da så den er unnskyldt Min ser ut som en gubbebil! Ja, har jo vært litt hard på pedalen innimellom og. Snitt fra jeg kjøpte den var 1.25l mila. Resatte den da jeg sto i saaaaktegående kø i sta en halvtime, da lå den på 3.5l mila.. haha Lå på 0,9-1.0 på langkjøring Oslo - Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Grattis med et nydelig utgangspunkt! Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Da bruker din litt mer enn 530'n faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Noe nytt her, Kenneth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Pen bil, Kny! Ser jo veldig pen ut, kjipt med autolat, men sikkert greit til kjøring ute på øya? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Dette blir spennende å følge med på. Bilen er jo i utgangspunktet ganske grå og kjedelig utseendemessig hvis man ser bort fra motoren. "ønskelisten" din ser jo meget bra ut. Ville drøyet AE og lippen på bakluka. Ville egentlig drøyet M-pakken utvendig også siden jeg regner med det blir MASSE senk og gromme hjul. Tror det kunne blitt bra med den "kjipe" standardfronten når den kommer nærmere bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Noe nytt her, Kenneth? Eneste er vel sorte nyrer, skjer nok ikke så mye framover i vinter hvertfall Pen bil, Kny! Ser jo veldig pen ut, kjipt med autolat, men sikkert greit til kjøring ute på øya? Deilig med autolat ja, flytta inn til byen nå så den kommer nok til å stå en del stille Dette blir spennende å følge med på. Bilen er jo i utgangspunktet ganske grå og kjedelig utseendemessig hvis man ser bort fra motoren. "ønskelisten" din ser jo meget bra ut. Ville drøyet AE og lippen på bakluka. Ville egentlig drøyet M-pakken utvendig også siden jeg regner med det blir MASSE senk og gromme hjul. Tror det kunne blitt bra med den "kjipe" standardfronten når den kommer nærmere bakken. Tja, blitt litt usikker på hvor mye kroner jeg vil spytte inn i bilen så det blir nok ikke store greiene som endres med det første. Vanskelig å spore opp interiør som "matcher", grått sportsskinn uten el. seter med el. vindusheis bak osv.. Har allerede fått AE, men de er ikke montert Lippen har jeg slått fra meg også, clean uten. Har funnet felger jeg har lyst på, men er ikke vits å handle nå som vintern nærmer seg. Har faktisk vurdert å bytte ut bilen til fordel for tråsykkel, og en eldre bruksbil siden jeg bor et steinkast unna jobben nå Meen vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 3, 2014 Share Skrevet Februar 3, 2014 Følger med! skjedd noe nytt i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Grom vogn Følger med her og spent på planene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå