Stenbakken Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Høres absolutt bra ut.Da det kommer til foliatec så er det ingen i Norge som har dette nå grunnet lite etterspørsel, og alle bruker plastidip. Det som er det enkleste for deg er og kjøpe fra sverige, der er det mange som har dette. Noen av de som garantert har det inne/skaffer det i sverige. http://www.appeltstyling.se/content/6-butiker Og speedparts har foliatec kalipperlakk, så mulig de kan ta inn noen bokser for deg evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Så ikke ut som di hadde den fargen men... Foliatech ligger i Danmark eventuelt. Har to bokser rød plastidip så skal teste på,en imorgen for å se hvordan det er å fjerne folien akkurat der skruene skal stå, eller prøve hvordan det er å maskere i knekken ned fra senteret så man ikke tar der skruene er kanskje. Jævlig ubesluttsom om denne fargen hehe pent med clean stil å... Koksgrå eller vaniljehvitt er jo garantert bra hvertfall. Dere som har lakkert senteret på deres... Akkurat der skruene skal sitte, beholder man det blankt der eller går det bra med lakk der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Tror jeg ville gått for helt vanlig sølv:) Siden du har sølv bil vet jeg ikke om hvit blir så bra.. Turkis hadde jo også vert stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Tiffany blue er jo ganske kult på felger (den fargen som RS'ene du la ut). Sølv er jo uansett safe. Du skal ikke ha lakk på den flaten som legger seg inn mot kant og tønne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Extremecar selger foliatec, men så de var tom for noen farger også. http://www.xtremecar.no/forsideprodukter/foliatec-sprayfolie-2-x-400ml.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Extremecar selger foliatec, men så de var tom for noen farger også. http://www.xtremecar.no/forsideprodukter/foliatec-sprayfolie-2-x-400ml.htmlJa har hørt med di istad, pluss nevnte butikk over her å foliatech.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Tiffany blue er jo ganske kult på felger (den fargen som RS'ene du la ut). Sølv er jo uansett safe. Du skal ikke ha lakk på den flaten som legger seg inn mot kant og tønne. Vet du hvor denne tiffany blue fargen er fra eventuelt? Noe kode eller bilmerke eventuelt? Ja det med lakken regnet jeg med, men tenkte i hulla på framsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Det er navnet på fargen, så hvis du går til en lakkerer kan han nok vise deg noen nyanser av fargen. Det med hullene er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Oki topp http://bimmers.no/topic/777690-hellaflush-stickerbomb-folie/ Har litt Stickerbomb folie om noen vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Bilde av en 5 Eika i tiffany blue tommyheimberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Vet du hvor denne tiffany blue fargen er fra eventuelt? Noe kode eller bilmerke eventuelt? Ja det med lakken regnet jeg med, men tenkte i hulla på framsiden? Synes det høres rart ut om det ikke blir lakkert under skruene også. Greit nok med vanlig herdet lakk, men sånn som plastidip og foliatec er vel myke, så de gjerne kan skrukke seg når man skrur sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Synes det høres rart ut om det ikke blir lakkert under skruene også. Greit nok med vanlig herdet lakk, men sånn som plastidip og foliatec er vel myke, så de gjerne kan skrukke seg når man skrur sammen..Ja... Men vanlig lakk gir jo en liten svikt det også... Blir det plastidip så skrur jeg bare til skruene litt så folien krøller seg også fjerner jeg det. Tenkte kanskje om di fjerner lakken der men kan høre med Felgteknikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Di monteres sammen med lakk svarte di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Fy faen! Fikk invoice fra ccw nå... Trodde boltene kosta 250 dollar å At senterkoppene kanskje noe av det samme... Men senterkoppene kostet ikke stort, mens boltene kosta 450 dollar!! Det er sinnsykt syns nå Jeg!! Men garantien osv på Felga gjelder ikke Med Andre Bolter enn dems Bolter sa di. Også var di tomme så får ikke Mye Før om 2-3uker men. Haster jo ikke akkurat. Men helt Klart den kjedeligste tingen å Betale så mye For Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Det er arp bolter så er derfor de koster litt Sent from my GT-I9505 using Tapatalk BMW E30 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå