Gå til innhold

Ivrig's Airforce suspension E39 :) Solgt!

Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Høres absolutt bra ut.
Da det kommer til foliatec så er det ingen i Norge som har dette nå grunnet lite etterspørsel, og alle bruker plastidip.

Det som er det enkleste for deg er og kjøpe fra sverige, der er det mange som har dette.

Noen av de som garantert har det inne/skaffer det i sverige.

http://www.appeltstyling.se/content/6-butiker

Og speedparts har foliatec kalipperlakk, så mulig de kan ta inn noen bokser for deg evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke ut som di hadde den fargen men... Foliatech ligger i Danmark eventuelt. Har to bokser rød plastidip så skal teste på,en imorgen for å se hvordan det er å fjerne folien akkurat der skruene skal stå, eller prøve hvordan det er å maskere i knekken ned fra senteret så man ikke tar der skruene er kanskje.

Jævlig ubesluttsom om denne fargen hehe pent med clean stil å... Koksgrå eller vaniljehvitt er jo garantert bra hvertfall.

Dere som har lakkert senteret på deres... Akkurat der skruene skal sitte, beholder man det blankt der eller går det bra med lakk der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiffany blue er jo ganske kult på felger (den fargen som RS'ene du la ut). Sølv er jo uansett safe. :)

Du skal ikke ha lakk på den flaten som legger seg inn mot kant og tønne.

Vet du hvor denne tiffany blue fargen er fra eventuelt? Noe kode eller bilmerke eventuelt?

Ja det med lakken regnet jeg med, men tenkte i hulla på framsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor denne tiffany blue fargen er fra eventuelt? Noe kode eller bilmerke eventuelt?

Ja det med lakken regnet jeg med, men tenkte i hulla på framsiden?

Synes det høres rart ut om det ikke blir lakkert under skruene også. Greit nok med vanlig herdet lakk, men sånn som plastidip og foliatec er vel myke, så de gjerne kan skrukke seg når man skrur sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres rart ut om det ikke blir lakkert under skruene også. Greit nok med vanlig herdet lakk, men sånn som plastidip og foliatec er vel myke, så de gjerne kan skrukke seg når man skrur sammen..

Ja... Men vanlig lakk gir jo en liten svikt det også... Blir det plastidip så skrur jeg bare til skruene litt så folien krøller seg også fjerner jeg det. Tenkte kanskje om di fjerner lakken der men kan høre med Felgteknikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen! Fikk invoice fra ccw nå... Trodde boltene kosta 250 dollar å

At senterkoppene kanskje noe av det samme... Men senterkoppene kostet ikke stort, mens boltene kosta 450 dollar!! Det er sinnsykt syns nå

Jeg!! Men garantien osv på Felga gjelder ikke Med Andre Bolter enn dems Bolter sa di. Også var di tomme så får ikke

Mye Før om 2-3uker men. Haster jo ikke akkurat. Men helt

Klart den kjedeligste tingen å Betale så mye For :P

post-48064-0-92996000-1391099151_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...