Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei la kun på snapchat også funker ikke den faens knappen på toppen av iPhone så får ikke tatt screenshot heller men syns det blir mye finere cleant!! :) Har bare igjen å gjøre noe med styreboksen på Venstre siden baki imorgen så kommer det bilder baki hvertfall :) Skal prøve å

Få Levert sentera til lakk imorgen å. Blir

Sølv bare... Eventuelt bittelitt lysegrå :) å skruene osv hadde kommet til Ccw Idag :) så begynner å nærme seg :) men er det noen i nærheten som hadde hatt lyst til å polert Felga? Jeg blir ikke fornøyd! :P Kny kanskje?

Skrevet

Kjøp deg det de fleste polerer kanter med. Er sett fra gasolin eller no? :P

Mange som bruker den jeg kjøpte idag å men... Kan ikke bare kjøpe å kjøpe å kjøpe hehe bedre å la noen som kan dette ta det :P

Skrevet

MagnusHN har brukt denne å di ser hvertfall veldig bra ut på bildene :) Mine ser forsåvidt bra ut på Bilder di å Men er endel striper/bittesmå riper...

Skrevet

Kan det stemme at man får bedre resultat av å polere for hånd med mikrofiberklut? At drillen lager disse stripene?... Om jeg får tid skal jeg prøve imorgen :) For Idag prøvde jeg først for hånd også med drill... Å

Ble egentlig mere striper med drillen...

Skrevet

Noen som har en voks å anbefalle til

Både felger å bil? Er det swisswax autobahn eller hva den heter som er superhelten? :) Å hva slags såpe er å anbefalle til felger å bil som ikke tar voksen? Lest å hørt mye bra om chemical guys sin sitrus såpe..

Skrevet

Collinite 845 bruker jeg:) Og autobahn på felger.. Collinite er billig og bra:) CG sin sitrus såpe bruker jeg nå og synes ikke den var noe særlig

Skrevet

poler for hand til slutt, med mikrofiberklut, jobber med poleringstoffet, til kluten er svart. Drar over med ren mikrofiber. Det som er av riper da, de må pusses vekk, noe bittesmå "defekter" vil det alltid være, selv på nye kanter.

Skrevet

poler for hand til slutt, med mikrofiberklut, jobber med poleringstoffet, til kluten er svart. Drar over med ren mikrofiber. Det som er av riper da, de må pusses vekk, noe bittesmå "defekter" vil det alltid være, selv på nye kanter.

post-48064-0-48425700-1393758080_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...