Freakshow Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 haha! syns ikke det er lov i det hele tatt har sett etter nytt men koster jo 6000kr mye annet jeg kunne kjøpt før det da men har funnet brukt på koed så blir nok det i neste mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 haha! syns ikke det er lov i det hele tatt har sett etter nytt men koster jo 6000kr mye annet jeg kunne kjøpt før det da men har funnet brukt på koed så blir nok det i neste mnd Folie er et billig å raskt alternativ for åFå vekk det STYGGE treverket å!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 hehe jada! noen ideer for folie? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2014 hehe jada! noen ideer for folie? ^^Siktet til carbonfolie.. Ellers har jeg stickerbombfolie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Stiickerbombing. Det er kult når man er i aldresgruppen 12-15. Etterpå skjønner man at det er cleant og gjennomført som gjelder. RS-Heggem, Skulebollen, Bjanne og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Stiickerbombing. Det er kult når man er i aldresgruppen 12-15. Etterpå skjønner man at det er cleant og gjennomført som gjelder. Hehe njae.... Audi og vagfolk henger litt etter di da Solgt veldig mye til sånne Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Fikk Montert alcantara gir og brekkbelg istad Å ligger visst to pakker på posten så det regner jeg Med er kanskje girspaken å Carbon rundt girspaken Har også sendt Mail om "søknad" om å stille ut bilen på natt til 1 mai i Skien. Flere som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 bestilte karbon folie i stad 40 kr på ebay xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 bestilte karbon folie i stad 40 kr på ebay xDHmmm jaha... Å da sjekket du størrelsen? Hehe mange Som Har driti seg ut på det... Som regel ikke Store biten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 bestilte mange pakker så det holder nok hvis ikke så får man bare bestill mere ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 bestilte mange pakker så det holder nok hvis ikke så får man bare bestill mere ^^ Vært bedre å kjøpt på biltema da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 bor i kirkenes er ikke biltema her matts93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 10, 2014 Share Skrevet Mars 10, 2014 Følger med Tøft prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Fikk plutselig Carbon instrumentpaneldeksel nå... Har ikke bestilt det men, mulig noen av di som jeg har bestilt av som har sendt meg feil. Men noen som vet om jeg får av glasset på instrumentpanelet? Mener jeg prøvde det på en e46 el noe å da gikk det ikke Ann å ta av bare glasset ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Noen som vil Kjøpe Dette Kanskje ? Liker di ringene Jeg har i Instrumentene Fra Før så Passer E38,E39 å E53 Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå