RS-Heggem Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har 19" med dype kanter. Dq blir 18" for små.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ikke enig, har aldri ansett Rondell D58 som "for små" selv med relativt dype kanter Rondell med så breie kanter jeg har, da må det enten bli en tomme størrw felg, eller i det minste step-lips. Jo dypere senter er, jo mindre virker felgen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 jakobm5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Smaken er som baken, den er delt i to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Design på felgen har også noe å si. Noen ser minde ut enn andre, og med step lip blir jo senteret en tomme mindre også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Når folk flest kommer med tråd før de har bilder blir de halshugd, men her har du kommet med tråd uten bil, og alikevel fått til 3 sider med positive tilbakemeldinger! Men det skal sies at du har det i fingrene å bygge riktige biler (sett bortifra rumpestickers på siste m3'n ) Så det kan vel ikke bli annet enn riktig denne også Har lenge vurdert luft på e39, men har aldri blitt til det, så får heller følge med her vetu03 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har 19" med dype kanter. Dq blir 18" for små.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ikke enig, har aldri ansett Rondell D58 som "for små" selv med relativt dype kanter Rondell med så breie kanter jeg har, da må det enten bli en tomme størrw felg, eller i det minste step-lips. Jo dypere senter er, jo mindre virker felgen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Da går du ikke lavt nok... hehe. Men det var den baken ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 kan noen svare på om man får luft til M5? er det seriøst sånn at trådstarter selger M5 og kjøper diesel kun pga luft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har 19" med dype kanter. Dq blir 18" for små.Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ikke enig, har aldri ansett Rondell D58 som "for små" selv med relativt dype kanter Rondell med så breie kanter jeg har, da må det enten bli en tomme størrw felg, eller i det minste step-lips. Jo dypere senter er, jo mindre virker felgen. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Da går du ikke lavt nok... hehe. Men det var den baken ja. Tror nok min var mer enn lav nok med 18" ja.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 kan noen svare på om man får luft til M5? er det seriøst sånn at trådstarter selger M5 og kjøper diesel kun pga luft? Man får luft til m5 også ja men han vil ha en billigere dailydriver (svarer for deg jeg kristian ) så derfor skjønner jeg at han velger diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 drittbil som bruksbil, og grombil som kosebil, sikker oppskrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 får man ikke luft til M5? siden du selger den og kjøper deg e39 diesel isteden Joda men er "billig daily driven showbil"som er tanken Så kan man jo ha en kosebil til Drittbiler er til for å missbrukes på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Når folk flest kommer med tråd før de har bilder blir de halshugd, men her har du kommet med tråd uten bil, og alikevel fått til 3 sider med positive tilbakemeldinger! Men det skal sies at du har det i fingrene å bygge riktige biler (sett bortifra rumpestickers på siste m3'n ) Så det kan vel ikke bli annet enn riktig denne også Har lenge vurdert luft på e39, men har aldri blitt til det, så får heller følge med her Hehe tror nok di fleste innpå her vet at jeg ikke er noen "pratmaker" Så ja bilen skal nok li bra den Understellet er ikke så langt unna nå tror jeg men ikke funnet No bil ennå. Ser folk prater om 18" og 19"... Grunnen til at jeg vil ha di samme som på M5n er fordi di ser aaaaaawesome ut! Å ikke så mange som har di ennå hvertfall... Om jeg finner en annen bil en den som er planen så kan det godt hende det blir andre hjul men vil ha noe som skiller seg ut fra mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Den har ikke M utvending, men det kan jo jeg ordne til en fin-fin pris om det blir handel:p Den har vel gått ca 200.000, men skal sjekke. Jeg kjenner han som kjøpte bilen ny på Brages i Ålesund, og den har hatt totalt tre eiere inkludert nevøen min. Veldig fin historikk på denne - nylig byttet turbo. Hørt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Når folk flest kommer med tråd før de har bilder blir de halshugd, men her har du kommet med tråd uten bil, og alikevel fått til 3 sider med positive tilbakemeldinger! Men det skal sies at du har det i fingrene å bygge riktige biler (sett bortifra rumpestickers på siste m3'n ) Så det kan vel ikke bli annet enn riktig denne også Har lenge vurdert luft på e39, men har aldri blitt til det, så får heller følge med her Hehe tror nok di fleste innpå her vet at jeg ikke er noen "pratmaker" Så ja bilen skal nok li bra den Understellet er ikke så langt unna nå tror jeg men ikke funnet No bil ennå. Ser folk prater om 18" og 19"... Grunnen til at jeg vil ha di samme som på M5n er fordi di ser aaaaaawesome ut! Å ikke så mange som har di ennå hvertfall... Om jeg finner en annen bil en den som er planen så kan det godt hende det blir andre hjul men vil ha noe som skiller seg ut fra mengden Å skille seg ut er viktig for min del også! Men det er vanskelig i felgverden desverre :/ spesielt med e39 da det ikke er så altfor mye som passer med designet spør du meg! Det ødelegger også litt at det finnes replica av de fleste ordentlige felger, selv om det er flott samtidig, så man slipper å spy dollars for å kjøpe kule felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Når folk flest kommer med tråd før de har bilder blir de halshugd, men her har du kommet med tråd uten bil, og alikevel fått til 3 sider med positive tilbakemeldinger! Men det skal sies at du har det i fingrene å bygge riktige biler (sett bortifra rumpestickers på siste m3'n ) Så det kan vel ikke bli annet enn riktig denne også Har lenge vurdert luft på e39, men har aldri blitt til det, så får heller følge med her Hehe tror nok di fleste innpå her vet at jeg ikke er noen "pratmaker" Så ja bilen skal nok li bra den Understellet er ikke så langt unna nå tror jeg men ikke funnet No bil ennå. Ser folk prater om 18" og 19"... Grunnen til at jeg vil ha di samme som på M5n er fordi di ser aaaaaawesome ut! Å ikke så mange som har di ennå hvertfall... Om jeg finner en annen bil en den som er planen så kan det godt hende det blir andre hjul men vil ha noe som skiller seg ut fra mengden Å skille seg ut er viktig for min del også! Men det er vanskelig i felgverden desverre :/ spesielt med e39 da det ikke er så altfor mye som passer med designet spør du meg! Det ødelegger også litt at det finnes replica av de fleste ordentlige felger, selv om det er flott samtidig, så man slipper å spy dollars for å kjøpe kule felger Rotiform er jo replikafelger det også. Skulle kjøpt meg work felger istedet.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44105784 denne må vel være ideel for det du skal bygge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå