APedersen Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Noen Som Har tips til svenskesider med bmwer til salgs? Lyst til å Sjekke litt priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Blocket.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 blei det myyyye forskjell etter du bytta veivhusventilasjonen? utroli fin bil du har hvertfall ! hvordan var du til sølvfargen me første blikk? sitter å ser på en e39 i sølv me fult utstyr å alt svart inni men er ikke helt sikker pga den er sølv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 blei det myyyye forskjell etter du bytta veivhusventilasjonen? utroli fin bil du har hvertfall ! hvordan var du til sølvfargen me første blikk? sitter å ser på en e39 i sølv me fult utstyr å alt svart inni men er ikke helt sikker pga den er sølv :/ Sølv er fint det bare få sorte lister, shadowline, sorte nyrer og svak toning av ruter så er det pent Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 ja er sorte lister å shadowline å tenkte profftoning av alle ruter helt fram hvis eventuellt kjøp får kanskje gå å skikke på den en tur ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 ja er sorte lister å shadowline å tenkte profftoning av alle ruter helt fram hvis eventuellt kjøp får kanskje gå å skikke på den en tur ^^ Og sorte nyrer Ja skader jo ikke å se Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 16, 2014 Share Skrevet April 16, 2014 blei det myyyye forskjell etter du bytta veivhusventilasjonen? utroli fin bil du har hvertfall ! hvordan var du til sølvfargen me første blikk? sitter å ser på en e39 i sølv me fult utstyr å alt svart inni men er ikke helt sikker pga den er sølv :/ Har en omtrent helt lik bil selv, bare uten airride. Og jeg var også veldig skeptisk da alle andre jeg har og har hatt har vært i andre farger enn sølv og gjerne heller mørke. Så var kjempe skeptisk, men syntes de er fine i sov når jeg ser andre som er gjort litt med på bilder. Så bestemte meg bare å kline til og jeg angrer ikke skkurst,. Sølv er kjempe fint om man får på litt svarte ting dom nyrer og lister å sånn. Så du får reise å de på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Sølv er fint det bare få sorte lister, shadowline, sorte nyrer og svak toning av ruter så er det pent Sent from my iPhone using Tapatalk Helt enig!!! Vil ikke si jeg merker noe forskjell før å etter bytte men jeg kjørte bilen kun hjemFra Sarpsborg da å stått parkert framtil nå. Kjørt en tur med ny veivhusventilasjon men mulig man merker forskjell om mann hadde brukt bilen i mange uker med tett veivhusventilasjon først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 blei det myyyye forskjell etter du bytta veivhusventilasjonen? utroli fin bil du har hvertfall ! hvordan var du til sølvfargen me første blikk? sitter å ser på en e39 i sølv me fult utstyr å alt svart inni men er ikke helt sikker pga den er sølv :/ Sølv er utrolig deilig farge på E39 syns nå jeg. Også blir ikke bilen "møkkete" like fort som feks svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Legg ut litt flere bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 Har ikke tatt noen... Vært på harrytur Idag! Ble vinket inn til svensk polis kontroll... Så på vei inn heiset jeg bilen opp litt... Sto der en stund med vindu nede i regneværet... Ingen kom bort så da tenkte jeg "fuck it"... Så kjørte jeg bare ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Bilen blir å se ved inngangen til arrangementet natt til 1 mai i Skien imorgen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 Syyyyyyykt svær kontroll med sikkert 40-50 politi folk pluss veivesen oppe før bakkene ned mot avkjøringen til Skien. Akkurat kommet dit så det ut som for hadde ikke begynt å Vinke inn folk ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Flaks! - Sa severin suveren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå