Ivrig86 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Hmmm ja kanskje jeg som ikke henger med Tucking er kanskje når felgen ligger milevis oppi hjulbua eller? Hehe hva mener du om Felga?? Bør jeg ta en Hønefoss tur? Har som sagt 215.40 dekk liggende jeg ikke får brukt også... Å framdekka passer eventuelt bak kanskje? Blir uansett å kjøpe nye for å få samme merke eventuelt men. Hva koster ny ring eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Æsj! Der nøla jeg for lenge hehe solgt allerede! Om noen vet om noe gromt så sleng ut tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Tucking er når felgen går innenfor og opp i hjulbuen. Som feks denne (ganske lite da, men du skjønner poenget): Du kan jo se om du finner noe interessant her: http://www.stanceworks.com/forums/forumdisplay.php?f=85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Da har bilen fått seg en vask føre det er feiring og kakespising her ! Noen bilder Bildet inni ble veldig mørkt men.. Gleder meg til sommeren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 flott bil! helt riktig farge både utvendig og innvendig! kanskje du skulle ha justert eksosen den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 flott bil! helt riktig farge både utvendig og innvendig! kanskje du skulle ha justert eksosen den litt Ja er litt slappe oppheng på venstre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Enda en BMW på luft ja! Kult at folk begynner og gå den veien, slik at vi med static har noe og klage på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Hehe ja hatt lyst på det i evigheter! Så gleder meg til å se hvordan dette blir Skikker på felger som bare det nå men aner ikke hva det blir ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Kjøp i 18" viss du skal senke mye, jeg hadde mye senk på min e39 med 19" men vurderte 18, men nå har jeg solgt den så Men 18" er perfekt til senk på e39! Blir akkurat dritfet fitment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Jeg kjører 19" any day på E39! Spesiellt om det er dype felger, da de virker mindre. Kjøp mine rotiform Tmb? Om du vil ha identiske felger til de ac du så på, så er gamlefelgene mine til salgs igjen her på forumet. 20 høvdinger, og de er 100%! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Jeg kjører 19" any day på E39! Spesiellt om det er dype felger, da de virker mindre. Kjøp mine rotiform Tmb? Om du vil ha identiske felger til de ac du så på, så er gamlefelgene mine til salgs igjen her på forumet. 20 høvdinger, og de er 100%!Så prisen påDine nå, ikke litt aktuelt engang! Hehe også syns jeg di ser altfor store/klumpete ut eller no. Vet ikke hvorfor det for innpresset osv er omtrent likt på min M5... Link til dine gamle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 19" fyller best ut hjulbuer, det skal jeg være enig i, men skal enn ha luft å legge bilen helt nedpå så vil jeg tro di kansje blir litt "store"? Uansett så er det fult brukbare størrelser begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 18" bør man ha på luft! Ikke tvil engang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 18" bør man ha på luft! Ikke tvil engang:)+1 19 blir for stortSent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå