Gå til innhold

Ivrig's Airforce suspension E39 :) Solgt!

Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

+1 19 blir for stort

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Syns ikke 19" er for stort men RS-heggem sine ser så voldsomt store ut. Skikket på GS istad for morroskyld å

Di får inn fine replica hjul i 18" nærmere april... Men aner ikke hvordan di er på E39 eventuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke 19" er for stort men RS-heggem sine ser så voldsomt store ut. Skikket på GS istad for morroskyld å

Di får inn fine replica hjul i 18" nærmere april... Men aner ikke hvordan di er på E39 eventuelt

Er nok fordi min er så høy ennå. Sjekk jakobm5 sin med 19" og nesten samme bredde som meg. Sitter som støpt..

Lånt bilde.

post-55821-0-55932600-1390344559_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok fordi min er så høy ennå. Sjekk jakobm5 sin med 19" og nesten samme bredde som meg. Sitter som støpt..

Lånt bilde.

Syns det blir altfor høyt når man skal ha luft, da kan man like greit ha coilovers.

Nei, du ha 18", og skikkelige hjul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti spintech? Ser ut til å kunne levere mye kule hjul!

https://m.facebook.com/SpintechUsa?id=239770379489065&refsrc=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FSpintechUsa#

Bilen har fått svarte nyrer Idag :)

Liker det veldig mye mere enn chrom!

Imorgen tidlig kommer det en å ser på den svarte E39 min, fra hareid var det vell... 9 timer unna... Han skal også se på en svart på Drammen autoinvest... Siden jeg er i bilbransjen å var der for å se på en bil til dama for litt siden, hvor vi fort dro igjen grunnet jug å useriøsitet så måtte jeg oppom istad å se på den bilen han skal se på :P Får legge til først at han selv sa at han hadde lest og hørt mye negativt om disse...

Var ikke mye jeg fikk sett på bilen siden den sto NEEEEDSNØDD ute!! Men tok en rask titt på dekka for trodde den sto på sommerdekk, så sånn ut på avstand, men den sto på 3 stk utslitte piggfri og et sommerdekk bak hehe å han har avtalt med di å komme langveisfra imorgen tidlig! "Jævla seriøse folk!"... Så satser på salg av min imorgen som står strøøøøken i garasjen med BRA dekk :P

post-48064-0-68000100-1390578131_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også lagt merke til at på den Sølvfarga så er det et kryss på

En måte i midten av fangeren forran... Som jeg trodde satt fast,

Men ser ut som Det kanskje er løst? At det bare sitter i gitteret? Har lyst på

Nytt gitter isåfall for å få bort det Sølvfarga "krysset", å da gjerne gitter med trakter i som feks aplet86 har. Hvor får jeg kjøpt det?

post-48064-0-80782400-1390579029_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med sorte nyrer. Tror det også ville blitt rått med M5 gitter med sånne trakter. Har selv vurdert å reise å se på den som står på drammen autoinvest, hvis det er den med 4rør på eksosen. Men tror jeg skal droppe det om det er som du sier, de har en fin sølv der også men  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett gitter du kan få billig, kjøpt fra koed, kopifanger med kopigitter. Men skal passe over. Da jeg har originalt spyd nå:) Helt like fester

Oki, jeg skal se om jeg finner med trakter først. Er det sånn at man Mååå bytte gitter eller kan man bare fjerne selve krysset? Hva tenkte du for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bra med sorte nyrer. Tror det også ville blitt rått med M5 gitter med sånne trakter. Har selv vurdert å reise å se på den som står på drammen autoinvest, hvis det er den med 4rør på eksosen. Men tror jeg skal droppe det om det er som du sier, de har en fin sølv der også men  ;)

Ja tror jeg å :) Ja som sagt kommer det en imorgen å ser på både min å den, å han SKAL ha en av di. Jeg hadde hvertfall uten tvil kjøpt min. Lik km og lik pris så. Han kommer seg hvertfall aldri helskinnet hjem

Med di dekka Som Står på den andre hehe så får se imorgen. Kjøper han den andre så har jeg en strøken en til salgs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...