Gå til innhold

Drømmebilen til salgs

Erikyog
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er et diskusjonsforum, det er vel ikke sånn at man i slike tråder bare skal smiske og skrive hvor "kult" alt er?

Jo, jeg tror faktisk - helt seriøst - at noen mener dette. Man skal heller ikke diskutere noe.. etter noen tråder dukker det jo da bare opp en haug folk med "jeg fatter ikke at dere gidder diskutere dette.."-innlegg.

:roll:

Den blå bilen er fantastisk tøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blir bilen solgt for den prisen, ja så er den verdt det. Den er verdt akkurat det kjøperen betaler for den. Hverken mer eller mindre.

Dette er en meget spesiell bil som ikke kan sammenlignes med en vanlig M3 eller en CSL. Ja rett og slett på grunn av at det kun finnes denne. En unik bil som jeg personlig mener burde ligge høyere i pris enn en vanlig M3 eller en CSL.

Ang. bildene i annonsen så viser det hva slags bil det er i tillegg til teksten. Er man interessert i denne og vurderer kjøp, ja så går man vel og ser på den. Man kjøper vel ikke bil kun for bildene i en annonse.

Ok, den siste setningen skal jeg bite i meg siden jeg selv har gjort det :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bilen solgt for den prisen, ja så er den verdt det. Den er verdt akkurat det kjøperen betaler for den. Hverken mer eller mindre.

Dette er en meget spesiell bil som ikke kan sammenlignes med en vanlig M3 eller en CSL. Ja rett og slett på grunn av at det kun finnes denne. En unik bil som jeg personlig mener burde ligge høyere i pris enn en vanlig M3 eller en CSL.

Ang. bildene i annonsen så viser det hva slags bil det er i tillegg til teksten. Er man interessert i denne og vurderer kjøp, ja så går man vel og ser på den. Man kjøper vel ikke bil kun for bildene i en annonse.

Ok, den siste setningen skal jeg bite i meg siden jeg selv har gjort det :oops:

Dette forstår heller ikke jeg....den har eget VIN nr som sier at det er færre enn 500 eksemplarer laget i verden, i norge er den regga som E46 M3 CSL HARTGE, så det vil si at denne bilen er veldig spesiell, men fatter ikke hvorfor den ligger så lavt - er vell noe i det en plass da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som oppriktig er interessert i denne bilen vil vel se på bilen før de kjøper den. Annonsen er jo bare en indikasjon på hvordan den er. Men, bildene var ikke av beste sort, dog bedre enn bildene eg har brukt tidligere.

At det skal være så grusomt kan jeg ikke skjønne. Intercooler og bremsestøv-fargede felger var ikke noe vinnerkombinasjon i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ingen upris i det hele tatt, pene CSLer ligger jo for 50-60000 euro i Tyskland. Har sett denne på BMWCCN treff i fjor, var sinnssykt pen.

Hva er det egentlig som er Hartge på denne bilen ? Ikke understellet, ikke eksosen, ikke noe med motoren heller, er det bare felgene eller er det jeg som er så kunnskapsløs. Jeg vet jo at Hartge leverte E46, men de jeg kjenner til er levert med V8 fra M5. Jeg tror verdien av en original BMW CSL er større enn denne, selv om eieren påstår den er eneste i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til pris, så er det vanskelig å si hva noen egentlig vil gi for denne. Men dette er jo 1 av 1 bil Hartge lagde med CSL motoren, det må jo gjøre verdien ganske høy. Originale Hartge 5.0l har jo ligget til astronomiske summer før. Utgangspunktet er en vanlig M3 smg, som de har byttet CSLmotor, tak, fangere, understell og felger på slik jeg forsto det. Er jo ikke en emblem styla bil dette. http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det kommer til pris, så er det vanskelig å si hva noen egentlig vil gi for denne. Men dette er jo 1 av 1 bil Hartge lagde med CSL motoren, det må jo gjøre verdien ganske høy. Originale Hartge 5.0l har jo ligget til astronomiske summer før. Utgangspunktet er en vanlig M3 smg, som de har byttet CSLmotor, tak, fangere, understell og felger på slik jeg forsto det. Er jo ikke en emblem styla bil dette. http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg

Blir spennende å se om den blir solgt i alle fall. Pen er den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i år låg det en/flere ombygde CSL for salg. Husker jeg rett, var prisklassen ca det samme som denne, om ikke høyere.

I mine øyne, er den verdt mer (i et samler perspektiv) når det er Hartge som har gjort jobben, den er unik i vognkort etc. enn når SSP gjør en slik jobb.

Videre er den premiert som peneste BMW, av alle på vårmønstringen til BMW Car Club. Nå var ikke jeg der, så jeg vet heller ikke hvilke biler den konkurrerte mot- men man skulle hvertfall anta at standen langt bedre enn hva man forventer av en bil med 87000km på telleren.

Videre har den jo også ganske kostbare oppgraderinger.

Jeg syns prisen er ganske bra jeg. For de som er i markedet for noe slikt vel og merke.. For selger handler det vel egentlig bare om å vente lenge nok før en som har nok penger kjøper bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i år låg det en/flere ombygde CSL for salg. Husker jeg rett, var prisklassen ca det samme som denne, om ikke høyere.

I mine øyne, er den verdt mer (i et samler perspektiv) når det er Hartge som har gjort jobben, den er unik i vognkort etc. enn når SSP gjør en slik jobb.

Videre er den premiert som peneste BMW, av alle på vårmønstringen til BMW Car Club. Nå var ikke jeg der, så jeg vet heller ikke hvilke biler den konkurrerte mot- men man skulle hvertfall anta at standen langt bedre enn hva man forventer av en bil med 87000km på telleren.

Videre har den jo også ganske kostbare oppgraderinger.

Jeg syns prisen er ganske bra jeg. For de som er i markedet for noe slikt vel og merke.. For selger handler det vel egentlig bare om å vente lenge nok før en som har nok penger kjøper bilen.

Vanligvis på sjeldne biler av andre merker er det jo sånn at om du gjør oppgraderinger så synker verdien uansett hvor mye de har kostet og uansett om det gjør bilen bedre.. Bilen er jo ikke da lenger original. Er det ikke sånn i BMW verden også? Bruksverdien øker, men samleverdien faller. Eier man den eneste bilen i verden av et slag er det vel ikke lurt å bygge den om med både andre understellsdetaljer, eksos osv.... I min bilverden senker det verdien.

Jeg er ikke vant med BMW'er så sjeldne, men kjenner jo godt til andre samleobjekter som får mye lavere verdi etter endringer (det skal ikke mye til heller). Mulig det bare gjelder eldre biler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...