oddis Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Takk for all innsats og ståpå vilje Gunnar! Bimmers har virkelig vært en revolusjon for oss norske BMW entusiaster. Uten forum som dette så ville aldri BMW interessen og kunnskapen vært i nærheten av hva den er idag. Alle deler jeg handlet over alle årene har kommet herfra, eller gjennom kjennskaper jeg har gjort på forumet. Om dette forumet ble tatt ned ville veldig mange blitt veldig handikappet i sin BMW hverdag. Og ikke minst - takk for at du ga oss et kanon-alternativ til det daværende BMWCCN forumet! Når du ser hvordan ting har gått der i mellomtida kan du med rette banke deg selv på brystet. Og du drev dette helt alene. Høres ut som du har hendene fulle på andre fronter, en oljeplattform er ikke småtteri...! Jeg er sikker på at alle "hatere", "hk vs moment" og ukentlige "sinnamann 1 vs sinnamann 2" blir byttet ut med nye utfordinger! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Får takke deg for det du har gjort jeg og!, dessidert det beste forumet og alltid mye hjelp og få her!! Håper det blir lika bra som det har vert! Utrolig bra det det du har fått til her Gunnar!!! :applaus::applaus: Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Takk for alt Gunnar! Som flere andre her (alle) har sagt, utrolig bra den jobben du har gjort iløpet sv årenes som har gått, og helt forståelig at du gir stafettpinnen videre til friskt blod! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Enden på ett kapittel, starten på ett nytt For meg er du en ukjent skapning, men det gjør det desto mer spesielt at du har gitt meg så mye glede! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Hvem hadde trodd at bloggen hvor faren din demonterte soltaket på 320ia-en skulle bli til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Takk for mange fine år med den jobben du har gjort med Bimmers Gunnar. Takket deg og Bimmers har jeg fått mange gode miner, hjelp, større vennekrets og møtt på fora her og gjennom de såkalte Bimmers treffene utrolig mange fine mennesker. Lykke til videre Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Takk for Bimmers Gunnar, uten forumet ville verden min vært litt fattigere. Tenk på hvor mange du har gledet, og ikke minst i hvor mange timer.......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2013 Forfatter Share Skrevet August 31, 2013 Takk for det! Godt å se at mange av de gamle "traverne" fortsatt er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 stor applaus til Gunnar og Bimmers.no. håper nye eiere bevarer forumet, og ikke forværrer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Takk for et kjempeforum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Takk for innsatsen, Gunnar! Har fått mye hjelp og tilbakemeldinger her inne i løpet av mine år som BMW-eier. Nå har jeg en ny BMW i mitt eie som sikkert også får en tråd etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Stor takk til deg Gunnar. Jeg har også fått noen venner gjennom bimmers. Sett mye fine biler på treff pga bimmers. Og har fått hjelp til div spørsmå,l så jeg har kunnet fikse på bilen selv å sluppet flere tusen kroner på verksted. Lykke til vidre. Vi får vel se deg her inne nå og da likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Føyer meg inn i rekken sammen med resten av gjengen her. Tusen takk for et flott forum, som det har blitt brukt maaange timer inne på siden registreringsdato, og da kanskje hyppigst de siste 5-6årene! Lykke til med videre planer, dass, fliser og det som måtte falle foran deg, Gunnar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Takk til deg Gunnar! Det har vært ett hyggelig bekjentskap:-) Jeg er ikke blant de som har vært mest aktive her inne, men har hatt mange timer med hyggelig lesing, mest i prosjekttrådene. Det er ingen tvil om at det er mange flinke bilbyggere i Norge, og det å ha ett "støtteapparat" som bimmers.no er helt uvurderlig. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runstra Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Føyer meg inn i rekken av "takkere" dette har vært og er et fantastisk forum. Godt jobba Gunnar og masse lykke til med ny jobb og med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå