Stawky Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Tror ikke alle her er intressert i det. Du har vell feil bil også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 hvaaaaaa mener du? Jeg liker bilene mine Men om jeg joiner her så blir det nok i en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Hvilken bmw skal du ratte rundt i da wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Kanskje en Z3....eller E38....Eller F01.... nobody knows.... Nobody.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 God knows! Eller buddah, for de som tror på sånt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Kanskje en Z3....eller E38....Eller F01.... nobody knows....Nobody.... Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 ender nok opp med att de som vil, greier fint å være fylla sjuk en uke etter hjemkomsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg blir med om det passer med ferie osv! Exema, bmw ... ! Usikker på hvilken bil jeg har da:) bor utenfor oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Satser på å komme i 525tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Konge forslag! Eneste jeg kan se umiddelbart er at leggen fra Bergen til Trollstigen blir vel lang? Hva med Førde som mellomstopp der? Pent i Førde. Også kanskje legge inn en stop til før ACR? Førde må da vere styggeste plassen i Sogn og fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Førde høres spooky ut.... fhøøøørdheeeeee.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Konge forslag! Eneste jeg kan se umiddelbart er at leggen fra Bergen til Trollstigen blir vel lang? Hva med Førde som mellomstopp der? Pent i Førde. Også kanskje legge inn en stop til før ACR? Førde må da vere styggeste plassen i Sogn og fjordane Haha, shhhh....nå var vi nesten i mål med en stop der da Neida, syns Førde er en grei plass, så lenge man bare er på gjennomfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Haha, shhhh....nå var vi nesten i mål med en stop der da Neida, syns Førde er en grei plass, så lenge man bare er på gjennomfart. Fint så lenge men ikke blir der for lenge ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Jeg vil jeg vil jeg vil! Om noen i stavangerområdet har lyst på blindpassasjer/kartleser, skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Lett med på detta om det klaffer med fri E30 325 cab eller E36 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå