Gå til innhold

Mista førerkort etter 1 dag

tobbis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne karen er fra samme område som jeg bor, og tilhører vel i grunn den samme bensern når det kommer "råning" som meg. I kretsene rundt han var det visst nok diskusjoner om hvor lenge han kom til å ha lappen. Så skjedde det jo..

Han fikk såvidt jeg vet gave fra TV-Norge, et eksemplar til å spille i DVD/Bluray spillern på en god dag..

Når det gjelder reaksjonene, så er jo dette veldig forskjellig fra person til person! Man takler slikt forskjellig og jeg forstår han. Han forteller at han er tømrer og at de har hatt bil til han stående klar til han fikk lappen. En gledens dag.. Så skjer dette og verden raser sammen for han..

Noe spesiell måte å reagere på, det er jeg enig i. Men fortvilelsen var nok rimelig stor.. Prøver jeg å tenke tilbake på den dagen jeg fikk lappen på bil, også skal jeg miste lappen i den lykkerusen? Jeg hadde nok ikke vridd meg rundt i bilen som en fisk, men ja dere forstår hva jeg mener. Man reagerer på sin måte :P

Så tok han jo en real sleng i rundkjøringa i Vestby, kanskje ikke det lureste om man ønsker å beholde den. Så han har jo seg selv å takke.

Så vil jeg understreke at jeg ikke kjenner personen, men jeg vet sånn nogenlunde hvem han er.

Så er snuten ganske strenge på slik type kjøring i området. Det har vært tendenser til at de med fersk lapp gjerne drar ting litt langt. Det hadde blitt verre kjøring utover kvelden(garantert) dersom han ikke hadde mistet lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en tulling. Hadde nok blitt forferdelig skuffet jeg også, men tror ikke det hadde slått helt inn før i etterkant når man faktisk får reflektert litt.

Må si at politiet var rimelig behersket også. Hadde samme opplevelse når jeg fikk fartsbot. Alt i alt en relativt "hyggelig" opplevelse. Ingen moralpreken, ingen kjefting, ingen sure miner, bare litt informasjon om bøtesatser og slikt. Sure penger dog.

Noen som vet hvilken bot man får om man sladder slik som karen i videoen? Regner med du ikke bare mister sertifikatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forelegg for å sladde en gang. Med 318tds og sperre på våt asfalt på en parkeringsplass. Ingen biler nærmere enn 20-30 meter, gjorde det for å snu, ikke for å kjekke meg.. I siktelsen sto det noe sånt som; forelegg for å ha ført motorvogn uten å ha vært tilstrekkelig hensynsfull, aktpågivende og varsom, da han spant med bildekkene, noe som skapte støy.

Forelegg synes på vandelsattesten også.. 5000kr. I tilfeller som det blir linket til her går det vel på uaktsom kjøring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forelegg for å sladde en gang. Med 318tds og sperre på våt asfalt på en parkeringsplass. Ingen biler nærmere enn 20-30 meter, gjorde det for å snu, ikke for å kjekke meg.. I siktelsen sto det noe sånt som; forelegg for å ha ført motorvogn uten å ha vært tilstrekkelig hensynsfull, aktpågivende og varsom, da han spant med bildekkene, noe som skapte støy.

Forelegg synes på vandelsattesten også.. 5000kr. I tilfeller som det blir linket til her går det vel på uaktsom kjøring..

http://www.side3.no/article3584585.ece

jeg hadde ikke godtatt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...