Mattae Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 HeiDa den gamle bilen min ble kondemnert var det på tide med noe nytt, denne gangen falt valget på noe eldre bil med litt mer motor.Bilen er utstyrt med:Automatstoff sportsinteriør1.gen navigasjonHifi høyttalereSports mlf rattStahlblue metallic lakkElvinduer foran og bakKrom lister og nyrer.RøykepakkeVelour matterAutomatisk klimaCruisecontrollArmleneKjørecomputermulig noe dilldall som er glemt.Planer framover:CoiloversNye felger(18" dekkstrekk og breie felger)Mørke blinklysPlastidippe vinduslisterSvarte nyrerDiv led lys rundt forbiMtech2 fangereManuell kasseEffektanleggPresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Moffarbil!! Neida. Grattis med pen E46. Sikkert kjekk maskin også. Bare hold deg på veien nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Takker ja er veldig kjekk maskin hehe, og denne skal holdes på veien Skal prioritere skikkelige dekk og denne gangen. Dem 17" som står på nå er spinnglatte... antispinn jobber overtid når det regner for å si det mildt. Så må få handla hjul snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Lurer på om jeg går får supersport coilovers uten hardhetsjustering, gidder ikke å legge så alt for mye i det. Vet ikke om jeg skal gå få mtech2 front fanger eller en annen. sett litt på csl, men er en del så har den og + at jeg er litt glad i tåkelys noen innspill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Grattis med ny bil! Personlig syns jeg M-Tech 2 er mye penere enn CSL-kopi. Ser at du skal ha rimelig breie felger også, husk at du må ha ganske stivt senkesett for at felgene ikke skal subbe oppi bak hele tiden da.. Da er det greit å ha justerbart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dajusnes Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Har supersport på min uten hardet å synes det er helt suverent har hatt di på en golf også å har ikke noe å utsette på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Vill ha det rimelig stivt ja, men hørt at supersport uten justerbare dempere er stivere enn dem justerbare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Flott bil ja Blir bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Takker Nå er coilovers på vei satser på montering på mandag/tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Gode greier. Pen bil:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Fikk montert supersport coilovers i går Herlig med stiv bil igjen etter over en mnd med blaute leiebiler og dill. Må få tatt noe bilder i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Fortsatt ikke funnet noe felger, utrolig vanskelig. Vurderer dra i hus noen wp111 18x9.5 faktisk billige med mye konkave. men halve nabolaget har dem jo omtrent, akkurat som når jeg hadde lm replica. Kunne jo handla piggfrie vinterdekk og brukt dem fra nå til over vinteren da. Uten at jeg vet om lavprofil og mye strekk er bra på vinter har mine tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Bygger de opp igjen gamlebilen din? Så den stod på Bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Tviler jeg meget sterkt på rep kosta så å si det samme som bilen er verd. men har vell stått der i 2 mnd i straks. skal vell kjøres vekk en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Felger bestilt Satser på det blir brukende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå