Gå til innhold

BMW M5 E61 -08


RS4
 Share

Anbefalte innlegg

Får du postet et bilde av vindusheisbryterene dine? Jeg får ikke sett det bildet du henviste til ovenfor.

 

Det er det som er fint med å kode innfellingen. Man må nemlig holde inne låseknappen litt for at de skal felles inn. Trykker man bare en gang på tasten (slik man vanligvis gjør) vil speilene stå ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har option 430/431 kan du kode innfelling av speilene automatisk med nøkkelen. Dette fungerer slik at du holder låse-knappen litt lenger inne og da felles speilene inn. Speilene felles automatisk ut igjen når du låser opp.

Dvs at jeg evt kan be et verksted fikse så jeg får denne funksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du postet et bilde av vindusheisbryterene dine? Jeg får ikke sett det bildet du henviste til ovenfor.

 

Det er det som er fint med å kode innfellingen. Man må nemlig holde inne låseknappen litt for at de skal felles inn. Trykker man bare en gang på tasten (slik man vanligvis gjør) vil speilene stå ute.

Om det er bedre bilde enn dette, har jeg ikke her og nå. Da må jeg vente ca 1uke, for er på jobb. Av en eller annen grunn så husker jeg ikke om jeg har sjekket om denne fungerer, og det plager med litt nå(tanker i hode som ikke går ut....). Og bilen er på verksted(Kvål Auto og lakkering).

gallery_49930_26_90547.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft, sjekket ut denne og virket som om denne spilte bra og ga det "lille ekstra". Du må komme med en tilbakemelding på lyden når du har fått montert den! Kan også være interessert i noe lignende. Hyggelig at det er flere her inne som heter Raymond også, hehe  :grin:

Upsi, litt sen tilbake melding her, men her kommer den :-)

 

Det er merkbart bedre lyd i nedre bass område, dogg ikke så mye dyp-bass. Men ned til 50-100Hz er det bedre.

Helt klart at denne er verdt pengene denne koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av du a :P jeg bare kødder litt med deg ;) Hadde sikkert sett meg fornøyd med anlegget i m5'n til RS4, mens f.eks nautiluz hadde bygd om både 2 og 3 ganger komplett før han hadde sett seg fornøyd, så vi er alle forskjellige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av du a :P jeg bare kødder litt med deg ;) Hadde sikkert sett meg fornøyd med anlegget i m5'n til RS4, mens f.eks nautiluz hadde bygd om både 2 og 3 ganger komplett før han hadde sett seg fornøyd, så vi er alle forskjellige ;)

Du får lease et anlegg til BRZ'n vettu, siden det ikke er på nærheten av godt som BMW sine ;) Jeg skjønner poenget med det. Nå bruker nok Nautiluz mange titalls tusen kroner på dette for å klare å sprenge vinduene i bilen. Mannen i gata trenger ikke det, det er bare for spesielt Interesserte. :) Ikke noe problem for meg at tråd starter ettermonterer en sub i bilen, men da skal den ikke synes. Det er min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit, liker samtaler :-)

Og anlegget / aktive subben synes ikke i det hele tatt.

En må løfte opp luka i bagasjerommet før en ser aktive subben. Og har planer om å skjule den enda mer.

Skal poste bilder når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...