///Magnus Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 (endret) Til info så kommer nok denne for salg utover våren. Endret Februar 23, 2015 av ///Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Da ligger bilen ute på Finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=56962200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Lykke til med salg. Nydelig bil. ///Magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 lykke til med salget hva skal du ha deg nå? ///Magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Ser ut som et flott eksemplar, lykke til med salg. Et tips til deg ang annonsen; Det er sinnsykt irriterende for potensielle kjøpere at det bare er ett bilde tilgjengelig i annonsen. Spesielt i den prisklassen. ///Magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Takk - spread the word om dere kjenner til noen som vil ha ny familiebil. Ja, flere bilder kommer. Kanskje idag. Linker til denne tråden her også tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Fin bil ja ///Magnus reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2015 Om jeg sier D så skjønner du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Bzzzzzz istedet for "brom"? Ikke noe dårlig valg det, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 (endret) Om jeg sier D så skjønner du vel? BMW M550d? Endret Mars 19, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 BMW M550d? P85D tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 Ja - jeg har bestilt elbil... Satt langt inne, men jeg gir det en sjangs. Har fortsatt en ambivalent følelse, men TMS har blitt en svært interessant bil. Og det at man betaler det bilen faktisk koster, er jo unikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 20, 2015 Share Skrevet Mars 20, 2015 Bytte ut V10 bensin med "vaskemaskin motor" på dildo drivstoff? Jaja, hver sin smak Er forøvrig ett godt argument det med at man faktisk betaler det bilen koster, sånnsett må det føles godt ///Magnus og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Bilen ligger fortsatt for salg. Ingen som vil ha, eller kjenner noen som vil ha en fantastisk bil til en god pris?http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=58144278 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Alle gode ting er tre - tredje runde på Finn... Jeg vil påstå at den er meget gunstig priset. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=59495813&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå