SigurdE36 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 http://www.carthrottle.com/two-guys-sma ... nd-an-axe/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Ja jeg skjønner jo hvorfor Italia er så godt som konk når dette er mentaliteten rundt verdisaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Haha, herregud.. For noen transkaller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Ja jeg skjønner jo hvorfor Italia er så godt som konk når dette er mentaliteten rundt verdisaker Det er litt langt å gå å si det du sier om Italia. Man har tydeligvis hatt problemer med bilen sin. Jeg har opplevd problematikk hos forhandlere her i Norge i noe av det samme som han. Men den måten hans er å gå for langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Ja jeg skjønner jo hvorfor Italia er så godt som konk når dette er mentaliteten rundt verdisaker Når du ikke veit hva du snakker om, kan du heller la vær å uttale deg. Hilsen en italiener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Italienere er kule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Når du ikke veit hva du snakker om, kan du heller la vær å uttale deg. Hilsen en italiener. Beklager virkelig hvis du følte deg støtt, men det er en grunn til at det har gått som det har gått med hjemlandet ditt. Hvis DU "veit" hva du snakker om så kan du jo utdype det slik at jeg som tydeligvis ikke har peiling kan lære noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Stuntet er vel kopiert av en kineser som gjorde det samme med sin Maserati Grand Turismo for en stend tilbake, om jeg ikke husker feil. Uansett så sender man ett signal om en dårlig holdning til verdier, i en tid det er dårlige tider på kontinentet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Gallardo http://www.odditycentral.com/news/lambo ... rvice.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Quattroporte var det http://m.youtube.com/watch?v=EYrDg85YKw0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Når du ikke veit hva du snakker om, kan du heller la vær å uttale deg. Hilsen en italiener. Beklager virkelig hvis du følte deg støtt, men det er en grunn til at det har gått som det har gått med hjemlandet ditt. Hvis DU "veit" hva du snakker om så kan du jo utdype det slik at jeg som tydeligvis ikke har peiling kan lære noe Du selv kan jo begynne med å vise til fakta som støtter opp om uttalelsen din vedrørende Italias økonomiske tilstand, samt at oppførsel som vist i videoen er en faktor som er med på å skape denne økonomiske situasjonen. Du kan ikke bare komme med generelle og generiske kommentarer, avfeie en motpart som umiddelbart later til å ha bedre kunnskap om emnet, for så å kreve at motparten skal motbevise deg på et faktabasert grunnlag. Da med en antydning at om dette ikke skjer så er det dine generelle og generiske kommentarer som stemmer. Dette er internet i et nøtteskall... Jeg antar at denne mannens personlige økonomi tillater dette stuntet med god margin. Enten det eller så er han tullete. Vi kan vel uansett alle sammen si oss enige i at det er bortkastede ressurser å gjøre noe slikt, uansett om det var en M6 eller en Micra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Her kan vi sikkert holde på i det uendelige om utenrikspolitikk men tror vi bare skal stoppe off topicen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Han fikk ihvertfall oppmerksomhet for sin sak.... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Så det er "billig" M6 motor og drivverk å oppdrive et sted i Europa? Hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Min største drøm er å bo i Italia! Jeg er så fascinert over kulturen, damene og ikke minst fotballen. Forza Juventus! Imens får jeg sitte og råtne oppi denne triste steinrøysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå