Gå til innhold

Italiener som er missfornøyd med M6'n sin

SigurdE36
 Share

Anbefalte innlegg

Ja jeg skjønner jo hvorfor Italia er så godt som konk når dette er mentaliteten rundt verdisaker :roll:

Det er litt langt å gå å si det du sier om Italia. :) Man har tydeligvis hatt problemer med bilen sin. Jeg har opplevd problematikk hos forhandlere her i Norge i noe av det samme som han. :)

Men den måten hans er å gå for langt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke veit hva du snakker om, kan du heller la vær å uttale deg.

Hilsen en italiener.

Beklager virkelig hvis du følte deg støtt, men det er en grunn til at det har gått som det har gått med hjemlandet ditt. Hvis DU "veit" hva du snakker om så kan du jo utdype det slik at jeg som tydeligvis ikke har peiling kan lære noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke veit hva du snakker om, kan du heller la vær å uttale deg.

Hilsen en italiener.

Beklager virkelig hvis du følte deg støtt, men det er en grunn til at det har gått som det har gått med hjemlandet ditt. Hvis DU "veit" hva du snakker om så kan du jo utdype det slik at jeg som tydeligvis ikke har peiling kan lære noe :P

Du selv kan jo begynne med å vise til fakta som støtter opp om uttalelsen din vedrørende Italias økonomiske tilstand, samt at oppførsel som vist i videoen er en faktor som er med på å skape denne økonomiske situasjonen.

Du kan ikke bare komme med generelle og generiske kommentarer, avfeie en motpart som umiddelbart later til å ha bedre kunnskap om emnet, for så å kreve at motparten skal motbevise deg på et faktabasert grunnlag. Da med en antydning at om dette ikke skjer så er det dine generelle og generiske kommentarer som stemmer. Dette er internet i et nøtteskall...

Jeg antar at denne mannens personlige økonomi tillater dette stuntet med god margin. Enten det eller så er han tullete. Vi kan vel uansett alle sammen si oss enige i at det er bortkastede ressurser å gjøre noe slikt, uansett om det var en M6 eller en Micra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...