Shattered Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 Jeg sender deg en PM, Nytern Her tror jeg det trengs en del ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Du har en pant i bilen på 52k, dvs. at noen har tatt opp lån med sikkerhet i bilen. Enten om det er lån for ny bil, forbrukslån osv. Den heftelsen følger bilen, så jeg ville sett til at heftelsen var innbetalt (dette må du sjekke med Sparebank1) før den blir omregistrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Jeg har ihvertfall svarte speiler, deksler for tåkelyshull og tullbo, dieselpumper,raddis, intercooler og annet nips du kan få billlig! Grattis med ekte kriger! Min favoritt over alle favoritter er underdogen 318tds.. Min var lojalitet på hjul, sviktet aldri! Vet du hvor din gamle er nå Nytern? Gratulerer med nybil, eller skal man si kondolerer mtp heftelser enn så lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Ut i fra det jeg har skjønt, er det ikke heftelser på bilen pr i dag. Nå har jeg snakka med han som hadde bilen før meg og han bilen sto på fra før som hadde heftelser på seg, og det virker som at heftelsene ikke lenger følger bilen. Får bare håpe det er sånn Jeg gidder faktisk ikke lage egen tråd til nybilen tror jeg Har tenkt til å prøve å bestille koffertlås i kveld. Innvendig OG utvendig. Edit: fiksa koffertlåsen (veldig enkelt), så tror ikke dette haster Endret Februar 9, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Du kan jo bare fortsette her Og bare skrive hvilken siden nye bilen starter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2015 (endret) Her kan du grille loffen! Par tilstandsbilder, bilen er altfor lav vet ikke hvorfor det første er opp-ned. Endret Februar 9, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Ikke skjedd noe mer enda, venter med delebestilling, mulig jeg bytter denne bort til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Haha skal du bytte igjen? Ekke lett detta med bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Ena med e39 ville ha prpsjektbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2015 Mulig jeg henter framskjerm i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 318tds , min gikk bedre enn hva jeg hadde en anelse om når jeg kjøpte 318 tds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 318tds , min gikk bedre enn hva jeg hadde en anelse om når jeg kjøpte 318 tds Jeg må si at motorkraften ikke er den beste jeg har kjent etter å ha kjørt 525tds en stund Men momentet er veldig bra i den, har jeg lagt merke til. Har ikke kjørt siden søndags kveld (må få omregistrert den før jeg kan kjøre med den, synes jeg), men tror det blir en tur igjen i dag til tross for X antall feil, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 Har bestilt meg cd-spiller og henta en framskjerm til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Bilen blir solgt og skrota, sjokk? Løent understell, alt av foringer/bærekuler er gåent. Bedre å kvitte seg med enn å beholde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg