Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan jo ta en titt i touring-tråden min også, om du vil ha inspirasjon :):P

Lamper er vanskelig å få tak i brukt, da det er stor etterspørsel etter dem! men på koed får du nye org. Hella faceliftlamper til en billig penge :) kan se om jeg finner link..

Baklamper til touring koster endel derimot...

Edit: her er produktnr på faceliftlamper fra koed, de jeg brukte på 523'n og touringen ;)

sle39fl2000ux

Skrevet

Er du E30meet medlem? Hvis du har planer om å gjøre større bestillinger fra Koed så sparer du inn medlemskontigenten _kjapt_ hvis du er E30meet medlem og bruker rabattordningen. 

Uansett veldig fin vogn, ser ut som et bra utgangspunkt.

Skrevet

Er du E30meet medlem? Hvis du har planer om å gjøre større bestillinger fra Koed så sparer du inn medlemskontigenten _kjapt_ hvis du er E30meet medlem og bruker rabattordningen. 

Uansett veldig fin vogn, ser ut som et bra utgangspunkt.

Er ikke det (enda), hehe ;) Takker :D Veldig fornøyd.

• 1 month later...
Skrevet

følger med ! hvorfor bytte interiør listene når du kan foliere dem om ? :D

Sikkert mye lettere å bytte dem :P

Ny bakluke hentes i dag, men et lite handicap er det selvfølgelig med den :P

• 3 weeks later...
Skrevet

Skjer ikke stort her, vurderer å snart bestille noen Hella-lykter foran :) Har bytta batteri, starter myyyye lettere nå. Og moro å ligge sidelengs med denne, hehe :P

Skrevet

Biilder av an :)

Skal legge ut skikkelig skitne bilder hvis jeg får tatt noen i dagslys snart ;) Er vel snart på tide å skaffe nytt tåkelys, og montering av disse også ;)

Gleder meg til ny bakluke blir montert (april, kanskje mars tenker jeg), den har til og med visker (som forhåpentligvis virker!) ;)

Skrevet

Bilder av delene jeg henta en stund tilbake. Blir nok bare stående en stund, skal gjøre litt mot sommeren ;) Baklyktene blir nok bytta før det :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...