Tzunami Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Du kan jo ta en titt i touring-tråden min også, om du vil ha inspirasjon Lamper er vanskelig å få tak i brukt, da det er stor etterspørsel etter dem! men på koed får du nye org. Hella faceliftlamper til en billig penge kan se om jeg finner link.. Baklamper til touring koster endel derimot... Edit: her er produktnr på faceliftlamper fra koed, de jeg brukte på 523'n og touringen sle39fl2000ux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Fant noen greie bak på gs til ca 1700. Men sjekker etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Dieselfilter, oljefilter, glødeplugger, bremseklosser på vei Ca 1550 kr på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Er du E30meet medlem? Hvis du har planer om å gjøre større bestillinger fra Koed så sparer du inn medlemskontigenten _kjapt_ hvis du er E30meet medlem og bruker rabattordningen. Uansett veldig fin vogn, ser ut som et bra utgangspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 Er du E30meet medlem? Hvis du har planer om å gjøre større bestillinger fra Koed så sparer du inn medlemskontigenten _kjapt_ hvis du er E30meet medlem og bruker rabattordningen. Uansett veldig fin vogn, ser ut som et bra utgangspunkt. Er ikke det (enda), hehe Takker Veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 følger med ! hvorfor bytte interiør listene når du kan foliere dem om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 følger med ! hvorfor bytte interiør listene når du kan foliere dem om ? Sikkert mye lettere å bytte dem Ny bakluke hentes i dag, men et lite handicap er det selvfølgelig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 23, 2013 Forfatter Share Skrevet November 23, 2013 Bakluke med mer i hus, bilder kommer etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2013 Skjer ikke stort her, vurderer å snart bestille noen Hella-lykter foran Har bytta batteri, starter myyyye lettere nå. Og moro å ligge sidelengs med denne, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 9, 2013 Share Skrevet Desember 9, 2013 Biilder av an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 Biilder av an Skal legge ut skikkelig skitne bilder hvis jeg får tatt noen i dagslys snart Er vel snart på tide å skaffe nytt tåkelys, og montering av disse også Gleder meg til ny bakluke blir montert (april, kanskje mars tenker jeg), den har til og med visker (som forhåpentligvis virker!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/68/959652 Eller http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/68/959651? Skal få ut noen bilder også snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 ville gått for sota baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Bilder av delene jeg henta en stund tilbake. Blir nok bare stående en stund, skal gjøre litt mot sommeren Baklyktene blir nok bytta før det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Henta du de med traktoren? Men så oppegående ut de lyktene, vil tro de gjør noe bra med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg