7ertzen Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 ser godt ut ble bra bilde Takk Overlevde bakpotta di kollisjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Takk Overlevde bakpotta di kollisjonen? Har ikke fått sjekket det, er på ferie nå ser du 7ertzen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Gjort noe mer Simba? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Gjort noe mer Simba? Ja, har vel det Montert hengerfeste Fått godkjent senkesettet EU-godkjent bilen, og før det bytta jeg vannpumpe, termostat, satt powerflex i traversen. Før det har jeg jo bytta alle demperne og så og si alt i forstillingen. Dagen etter eu-godkjenningen kjørte jeg til Tromsø hvor jeg bor dette året Gikk uten problemer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Sjefs nesten likt reg nr eg hadde på 525'en! E det avtagbart hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Sjefs nesten likt reg nr eg hadde på 525'en! E det avtagbart hengerfeste? Stemme, lagt merke te det Nei e ikkje avtagbart.. Men det jørr ikkje någe, får ofte bruk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Dette så jo ut til å være en fin e34. Fin farge både utvendig og utvendig uten tvil. Du må holde tråden oppdatert ,er gøy med e34 tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Dette så jo ut til å være en fin e34. Fin farge både utvendig og utvendig uten tvil. Du må holde tråden oppdatert ,er gøy med e34 tråder. Takk Har brukt en god del penger på den for å få den i god stand. Men nå er det ikke så mye å oppdatere, ettersom jeg går på folkehøgskole og bilen bare blir brukt som et fremkomstmiddel for øyeblikket. Men skal på tur fra Tromsø til Oslo og tilbake i slutten av måneden, kan oppdatere med noen stemningsbilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 en utrolig flott e34:) følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 Fin bil! Følger, jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Takk Har kjørt masse, over 12000km siden jeg EU-godkjente den i midten av august. Har ikke hatt noe problem med den siden det! Eneste jeg har gjort er å bytte olje og stramme mutteren på den ene viskerarmen Her er et bilde fra Slettnes Fyr Her er jeg på Nordkapp Var også innom Oslo en tur via Sverige Bor i Tromsø for tiden, og skal opp til Finnmark ril helga, så blir noen mil til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Igjen et bevis på hvor bra en e34 er bare den får litt stell. Nydelig og kjøre noen mil med milsluker /bensinsluker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Igjen et bevis på hvor bra en e34 er bare den får litt stell. Nydelig og kjøre noen mil med milsluker /bensinsluker Helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Det var faen meg en fin E34! Har utviklet en sans for E34 de siste par åra må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Det var faen meg en fin E34! Har utviklet en sans for E34 de siste par åra må jeg si Takk skal du ha, de blir flotte og gode med litt stell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå