Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

I denne bildetråden min viser kun de 50 første bildene. Jeg tenkte at det kanskje hjalp å trykke "rediger" og så lagre igjen for å få resten opp. Om jeg gjør dette skjer det lite og ingenting, og om jeg trykker "Bruk full editor" og lagrer etterpå får jeg denne feilmeldingen:

 

There appears to be an error with the database.

If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again. 

You can try to refresh the page by clicking here

Lenke til kommentar
Del på andre sider

----

Jeg kan fint endre mine tråder, trykker bare på rediger i bunn.

Merkelig. Er det den siste tråden du har lagt inn og tester med? Eller en som du har laget for eks 1 uke siden? Jeg får til å forrandre en tråd, om ikke andre har kommenter etter meg.

Jeg prøver å forandre en av mine første tråder på min bil, men der står den bare å spinner og ikke noe skjer. Om jeg trykker oppdater på nettleser så kommer jeg tilbake til opprinnelig innlegg, uten forandringer :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller ikke til å endre overskrift i første post.. 

Videre så synes jeg at tråden der man kan spørre om felger kan klistres igjen, med mindre det ønskes en tråd pr bruker som har spørsmål om hvilke hjul de har / lurer på hva er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke redigert salgstråden min! Selv om jeg bruker full editor.

http://bimmers.no/topic/770049-118d-kw-variant-3-bbs-carbon-xenon-service/

Får du opp noen feilmelding når du prøver å redigere? Eller ser du ikke knappen for å redigere innlegget? Hadde hjulpet på om du kunne sendt med ett skjermbilde av hva du ser når du står i tråden din :-)

Mvh

Fredrik

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du trykket "bruk full editor"? Man får kun endre topic der.

Jada, det gjør jeg. Er vant med forumet via dcn :)

EDIT: Her får jeg ikke til å legge inn bilde en gang.. Tok printscreen av det jeg får opp når jeg prøve å endre overskrift/topic i tråden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er feil meldingen som jeg får opp, når jeg prøver å forandre første innlegg i denne tråden, http://bimmers.no/topic/769147-bmw-m5-e61-08/

 

http://bimmers.no/uploads/gallery/album_58/gallery_49930_58_113228.jpg

 

gallery_49930_58_113228.jpg

 

 

EDIT

Denne får jeg lov til å forandre, men ikke andre. Merkelig.

Trenger ikke å bruke "Bruk full editor" knappen heller på denne edit`en

Endret av RS4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvordan legger man til linker i innlegg der man for eksempel skriver en tekst, og så blir teksten linken?

 

Et eksmpel:

 

 

"Du finner gode svar her!"

 

Og når man da trykker på "her" så blir man sendt videre til linken.

Når jeg trykker på legg til link, så har jeg kun mulighet for og legge inn adressen, og da blir jo linken hele adressen, og ikke valgfri tekst om du skjønner?

 

 

Hilsen Fredrik

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvordan legger man til linker i innlegg der man for eksempel skriver en tekst, og så blir teksten linken?

 

Et eksmpel:

 

 

"Du finner gode svar her!"

 

Og når man da trykker på "her" så blir man sendt videre til linken.

Når jeg trykker på legg til link, så har jeg kun mulighet for og legge inn adressen, og da blir jo linken hele adressen, og ikke valgfri tekst om du skjønner?

 

 

Hilsen Fredrik

Eller litt vanskeligere, bare uten mellomrommet imellom [url og =

[url ="http://vg.no/]vg

 

og blir da 

vg

 

Det fine med denne linken her, er at nesten alle web forum støtter denne linken, det kommer opp slik du ønsker det.

Og har ikke forumet du er på en slik som awt beskriver, lager du linken over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...