Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

helt ærlig så tror jeg ingen av de som styrer her nå bryr seg om kritikken ,da hadde det vert gjort noe med.

 

bare se som åssen prisa er merka av på kjøp/salg å f,eks "tilfeldig annonse"  er vanvittig irriterende å ha en hel hau forstyrrende elementer når man skal kikke der,

 

skulle tro de som lagde den nye kjøp og salg tråden bygde designet rundt et "pop up" vindu fra år 2004, veldig forstyrende og slitsom side å være på.

Svarte her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig med noen slags autoscalering på siden deres? Jeg bruker en 42" plasma som skjerm og må også scrolle sidelengs for å få med alt. Dette gjelder nyeste Firefox. Jeg kjører dog 1176*664 så jeg antar at det er problemet men det er bare her jeg opplever at jeg må scrolle sidelengs. Andre sider tilpasser det selv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig med noen slags autoscalering på siden deres? Jeg bruker en 42" plasma som skjerm og må også scrolle sidelengs for å få med alt. Dette gjelder nyeste Firefox. Jeg kjører dog 1176*664 så jeg antar at det er problemet men det er bare her jeg opplever at jeg må scrolle sidelengs. Andre sider tilpasser det selv eller?

Vi har fått tilbakemelding om dette ved et par tilfeller tidligere, og har det på listen. Vi håper vi får til en quick fix nå veldig snart, samtidig som det ligger i planene å få Bimmers mer responsiv og mobilvennlig i løpet av neste 5-10mndr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppplevde det samme problemet med scaleringa, men så fant jeg ut at 32"eren min hadde blitt soma inn på bildet liksom :) så jeg endra oppløsninga på pcen og skrifta og sånt ble litt mindre men nå trengrt jeg ikke og scrolle sidelengs og det ble bedre oversikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Min mobil tar bilder feil vei noen ganger. Mulig det er noe som gjør at pc og tlf ikke forstår hverandre. Eller pc og bimmers. Aldrig vært borte i mack. Men mulig ting skjer på veien fra android til apple til bimmers. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg noe mer.

Eksempel på mitt problem:

Tar bildet slik med mobil.

post-49693-0-91555000-1382946191_thumb.j

Men lagret seg slik. Måtte snu tilbake selv.

post-49693-0-60584300-1382946170_thumb.j

Mulig dette skjer hos deg også. Men istedefor at det lagres feil vei når det blir tatt i mitt tilfelle. Så skjer det når det lastes opp i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Min mobil tar bilder feil vei noen ganger. Mulig det er noe som gjør at pc og tlf ikke forstår hverandre. Eller pc og bimmers. Aldrig vært borte i mack. Men mulig ting skjer på veien fra android til apple til bimmers. Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg noe mer.

Eksempel på mitt problem:

Tar bildet slik med mobil.

attachicon.gifimage.jpg

Men lagret seg slik. Måtte snu tilbake selv.

attachicon.gifimage.jpg

Mulig dette skjer hos deg også. Men istedefor at det lagres feil vei når det blir tatt i mitt tilfelle. Så skjer det når det lastes opp i ditt tilfelle.

Rart.

Må se og finne en løsning fort.

Dem er ikke snudd skeivt når dem blir tatt, eller sendt til macbooken. Må være noe galt med bimmers. Har uploada mange bilder før, og aldri hatt det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...