Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Forstår ikke hvorfor folk absolutt vil diskutere andre bilmerker på et bmw forum, det er der bilforumet.no kommer inn. Der er det kategorier for alle bilmerker!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Vil ikke diskutere andre bilmerker. Vil diskutere rust bulker osv. Har foreks en stor bulk i bakskjermen på min e39. Spørsmål ang. denne og hvordan man foreks fjerner og behandler rust i gulvet på en e30 er spørsmål som passer dårlig inn i annet bil og motorrelatert. Og som heller burde vere en underkategori

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg den i teknisk då :smile:

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ble stengt der og.

 

Jeg vil komme med ett forslag om en Karosseri/bilpleie del her på forumet

Her er ingen bilpleie del foreks. Dette er dårlig, og joda. ALLE på bimmers kan gå på DCN.no for og lære og vaske bil.. Men det vil jo bare føre til at man mister brukere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man mister ikke brukere av den grunn.

Man får ikke alt det andre bimmer-relaterte stoffet på dcn.

Dessuten, om jeg lurer på noe ang bilpleie, spør jeg heller på dcn og får svar fra mange proffesjonelle vaskere, en hobbyvaskeren som har lest litt på dcn og plutselig kan alt.

Og nytter ikke og spør på dcn hvorfor man ikke får start på bmwen, så da må folk tilbake hit uansett.

Er ikke noe problemer og spør om karosseri spm i teknisk, har vært gjort mange ganger før, men du nevnte suzuki, dette er bmw. Ja, rust er likt for alle, men når folk nevner suzuki eller andre bilmerker her så er ikke det så populært.

Er vel like populært som båtmotor og traktor. (Ja, har vært spurt om dette også).

Ellers, så har man fortsatt bilforumet.no, for alt annet en bmw..

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer md søkefunksjonen egentlig?.. blitt helt bånn i bøtta jo..

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Sist jeg prøvde den funket den kjempe bra, fant mye av akkurat det jeg søkte på, i forhold til før.. :)

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde søkefunksjonen igjen, funker ikke i det hele tatt nå lenger, hva har skjedd?

 

Hadde rett du tommyheimberg, testet den ikke da jeg kommenterte her sist. :)

Men ser nå at jeg finner ikke en dritt uansett hva jeg søker på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...